MS Windows
briani 27239
Win XP problemer med HD og shutdown
Fra : Brian Hansen

Dato : 03-05-02 23:57

Hejsa

Jeg har installeret Windows XP Professional Engelsk på min computer. Det
virker ganske fint, men når jeg vil lukke ned og vælger shutdown, så
genstarter den engang imellem i stedet for at lukke ned. Det sker ca 50% af
gangene, men der er ingen konsekvens i det. Nogle gange restarter den 10
gange i træk, mens den andre gange lukker ganske fint ned.
Det var første problem.
Mit andet problem er at XP ikke vil finde min anden harddisk efter et
restart. Jeg har 2 harddiske, hvoraf den ene er delt op i 2 partitioner; C
og D. Efter en restart kan XP ikke finde den anden harddisk som er drev E.
Hvis jeg starter op efter en shutdown (Når det den ellers vil lukke) finder
den drev E hver gang.
De var mine små problemer med et ellers godt styresystem. Håber nogen kan
hjælpe mig. På forhånd tak.

Brian Hansen