Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Udstyret med et gammelt Ricoh ! :-)
Fra : "H;P

Dato : 03-05-02 22:47

Hej I NG´en.

Nogen der kan huske en måneformørkelse for _noget_ tid siden ?. Er der nogen
der har et par fine snapskud af det & nogen der vil dele ?. Gerne nogen der
har brugt alm./ digital kamera, og helst uden nogen ændringer.

Jeg snuppede 3 billeder med mit ældgammel Ricoh Singlex TLS ( Godt & vel
brugt !) med en billig assa 200 film.De er alle taget i fri-hånd(siddende).
De er scannet med 400 dpi ( max. på min scanner ).( se dk.binær- postet
idag ) Respons modtages meget gerne fra folket med en bedre indsigt i
fotografens verden :)

Hilsen

Hans Peter <Som udmærket godt ved det er _meget_ langtid siden med den
eclipse>

--
http://home1.stofanet.dk/FalkenDk <Snart Aktiv>
hpaalling@hotmail.com