MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Harddisk led som ikon på systray
Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 04-05-02 21:44

Er der nogen der kender til et program. Hvor man kan se harddisk
aktiviteten, som et lille ikon der blinker på sin systray.

Mvh. Rasmus

Fra : LarsS

Dato : 03-05-02 23:17

Rasmus Zeuch skrev:

> Er der nogen der kender til et program. Hvor man kan se harddisk
> aktiviteten, som et lille ikon der blinker på sin systray.

Ja, det hedder HD-LED:
http://ourworld.compuserve.com/homepages/bohdan/95hdled.htm

/LarsS

Fra : [6800] El Capitano

Dato : 03-05-02 23:30

"LarsS" <sidenius@kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det hedder HD-LED:
> http://ourworld.compuserve.com/homepages/bohdan/95hdled.htm
>
> /LarsS
Virker det også i win XP pro DK?
--
Fjern NO SPAM i emailadresse hvis du skriver til mig
Med venlig hilsen
Bjarne
EC
Denne mail er kontrolleret med Norton Antivirus 2002

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 04-05-02 10:11

Rasmus Zeuch <RØVSNAPSrasmus@zeuch.com> wrote:
> Er der nogen der kender til et program. Hvor man kan se harddisk
> aktiviteten, som et lille ikon der blinker på sin systray.

Yup... og det er endda til den herlige pris på 0 kroner.
http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/diskmon.shtml

--
Lars

Få mere styr på OutlookExpress
OE-QuoteFix - http://jump.to/oe-quotefix

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 05-05-02 14:27

"Lars Jørgensen" <lagojo@hotmail.DOT.com> skrev i en meddelelse

> Yup... og det er endda til den herlige pris på 0 kroner.
> http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/diskmon.shtml

Tak for hjælpen, det var lige det jeg søgte.

Mvh. Rasmus

Fra : dan

Dato : 04-05-02 15:51

Tryk Alt-Ctrl-del klik jobliste og du ser det

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 05-05-02 16:16

"dan" <wolla3280@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tryk Alt-Ctrl-del klik jobliste og du ser det

Ja det kan man også.
men så skal man jo bevæge sig

jeg kunne selvfølgelig også have sat en længere ledning på dioden, og så
klistret
den på siden af skærmen

Mvh. Rasmus

Fra : FeZ

Dato : 04-05-02 16:26

"Rasmus Zeuch" <RØVSNAPSrasmus@zeuch.com> skrev i en meddelelse
> men så skal man jo bevæge sig

Ja, det går da virkelig ikke.
Heldigvis har jeg en disk jeg kan høre, så der
er ingen tvivl om der er aktivitet eller ej

> jeg kunne selvfølgelig også have sat en længere ledning på dioden, og så
> klistret
> den på siden af skærmen

Eller lave en eller anden dims der gav stød når der er disk-aktivitet ?
Så behøver du ikke engang at skulle kigge efter - den skal nok
selv fortælle det
--
FeZ

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 05-05-02 09:54

On Sun, 5 May 2002 17:15:51 +0200, "Rasmus Zeuch"
<RØVSNAPSrasmus@zeuch.com> wrote:

[klip]

Nu er det godt nok søndag den 5. maj 2002;
men her hos mig er klokken kun 10.54!

--
Venlig hilsen
Gert

Fra : Jens S

Dato : 04-05-02 21:11

"Rasmus Zeuch" <RØVSNAPSrasmus@zeuch.com> wrote in message
> Er der nogen der kender til et program. Hvor man kan se harddisk
> aktiviteten, som et lille ikon der blinker på sin systray.
>
> Mvh. Rasmus

Kære Rasmus.

Vil du ikke være sød at stille dit ur, så dit indlæg ikke står øverst hele
dagen. Det første svar du fik på dit spørgsmål (fra LarsS) er afsendt 22
timer og 28 minutter _før_ dit indlæg.

De bedste hilsner
Jens

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 05-05-02 21:38

"Jens S" <jensss2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> dagen. Det første svar du fik på dit spørgsmål (fra LarsS) er afsendt 22

Det forstår jeg ikke, klokken er 22:36 på mit ur nu?
og jeg har da ikke pillet ved nået siden.

Jeg har først bemærket nu hvor du siger det. Der står også 22:44
i min "sent items" mappe.

Det var da sært?

Mvh. Rasmus

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-05-02 21:59

Sun, 5 May 2002 22:37:53 +0200, skrev "Rasmus Zeuch"
<RØVSNAPSrasmus@zeuch.com>:

>Det forstår jeg ikke, klokken er 22:36 på mit ur nu?
>og jeg har da ikke pillet ved nået siden.

Ja, men du er en dag foran, det er ikke søndag endnu.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Rasmus Zeuch

Dato : 04-05-02 22:23

> Ja, men du er en dag foran, det er ikke søndag endnu.

Ups.. ja det har du ret i. Sorry!!
hvor længe har jeg mon været det?

når men nu er det bragt i orden.

Mvh. Rasmus