update og nedtur
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 03-05-02 20:21

Tortie og ungerne trives, og jeg er træt af at love jer
foto som jeg ikke kan levere, nu virker puteren og
cameraet, men der er problemer med grafikkortet så
farverne på skærmen er sådan a la "syretrip" min søn
kunne ikke løse problemet, så nu kommer min datter
og svigersøn ned fra Kbh. i morgen, forhåbentlig lykkes
det så. Jeg har simpelthen ikke haft andet end bøvl
med det L*** siden jeg købte cameraet for 4-5 uger
siden, så jeg sidder og ønsker mig tilbage til "de gode gamle dage" før
computeren blev opfundet.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 03-05-02 20:34

Hej Marianne

Har du mulighed for at sende billederne med mail? For så kunne du sende dem
til mig og så lægger jeg dem op.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-05-02 23:38

"Marianne Hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> writes:

> [...]
> med det L*** siden jeg købte cameraet for 4-5 uger
> siden, så jeg sidder og ønsker mig tilbage til "de gode gamle dage" før

Det første var da godt

Det andet tyder på at du har en softwarekonflikt ifb med kameraets
software.
uden at skulle kunne diagnostisere fordi jeg jo ikke kender hele
forløbet, kunne jeg gætte mig til at du har skulle lægge noget
software ind for, at kunne indlæse billederne på din pc. Men jeg kunne
også forestille mig at du kan få en nyere version af denne software,
siden den medfølgende er mildt sagt ret fejlbehæftet. Ligeledes ville
jeg tjekke om ikke der fås nyere drivere til skærmkortet, fordi jeg
har en mistanke om at nogle af dine dll-filer er overskrevet af
kameraets software..

I yderste konsekvens kan du anvende noget i stil med paint shop pro
fra www.jasc.com (tror jeg nok de hedder) som også kan importere
billeder fra digicams...

Stor nussetur til alle misserne fra os..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-02 10:46

Hej Mariane

Har løst et problem noget ligende.. Prøv at ændre på det antal farver som
skærmer viser. Hvis den står til 32 bit så sæt den ned til 16 bit. Det løste
det problem jeg havde. Det hele skyldes at programmet ikke understøtter 32
bit farver..

Mac

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 04-05-02 14:59

Hej Marianne
Pyt med billederne, de kommer jo nok engang. Hovedsagen er da at det går
godt med misserne, der er da godt at det ikke er med dem du har problemer.
Er de efterhånden blevet store?
Vibeke L