Vire 7 problemer
Fra : CHRISTIAN HANSEN

Dato : 03-05-02 19:53

Hej i NG
Min vire 7 hk, som jeg lige har forsynet med nye platiner, condensator,
tændrør o.s.v. kan jeg ikke få til at køre rigtigt. Jeg syntes at jeg har
fulgt instruktionsbogen, men den vil bare ikke. Er der nogen her der har
erfaring eller gode ideer.
Christian

Fra : Claus Tersgov

Dato : 03-05-02 21:51

> [...]
> fulgt instruktionsbogen, men den vil bare ikke. Er der nogen her der har

Den lille vire er altid fuld af sjov

Hvad gør den helt præcist? Har du stillet på kabaratoren?

Claus

Fra : Tommy Pedersen

Dato : 03-05-02 22:25

Da jeg tror du har haft hele tæningspladen afmonteret for at få
kondensatoren monteret, kan det være tæningstidspunktet.
Men først er der GOD gnist?
Platinerne skal åbne i samme øjeblik tæningsmærket er ud for fundamentet.

Tommy

Fra : CHRISTIAN HANSEN

Dato : 05-05-02 11:46

Hej Claus og Tommy
Ja der er masser af gnist, og jeg skulle have justeret tændingen rigtigt, i
forhold til de 30 gr. fra stemplets toppunkt. og ja jeg har rodet med
karburatoren, og i min iver kom jeg til at bugge den lille svømmerarm.
Jeg tror faktisk selv det er et karburatorproblem, måske er membramen for
gammeog stiv i det(den har stået stille i mange år.)Så sådan et rep. sæt
skal jeg have skaffet i morgen, så er jeg sikker på den snurrer.
Tak for svarerne.
Christian
CHRISTIAN HANSEN <brandthansen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:h1BA8.116$9G1.3512@news.get2net.dk...