GRPS - pris ?
Fra : Jakob

Dato : 03-05-02 19:38

Hej

Jeg har nu fået mit GPRS op og køre med et TDC abonnement. Er det rigtig
forstået, at man kun betaler for overførte bytes. Altså ikke noget med
minutpris, men udelukkende efter overførte bytes. ??

Hvis det er rigtigt synes jeg det virker utroligt billigt. Nu har jeg
eksperimenteret med det temmelig længe i dag, og der er overført ca. 200000
bytes. Med TDC's pris på 20 kr. pr mb, har mit brug kun kostet ca. 4 kr.

Er dette korrekt ?? for så er GRPS da en rigtig god og billig funktion.

Med venlig hilsen

Jakob

Fra : Niels Henrik Egebjer~

Dato : 03-05-02 20:00

> Jeg har nu fået mit GPRS op og køre med et TDC abonnement. Er det rigtig
> forstået, at man kun betaler for overførte bytes. Altså ikke noget med
> minutpris, men udelukkende efter overførte bytes. ??

Ja, ud over abonnementet betaler du kun pr. overførte bytes. Om det er
billigt - ja det kan man vel godt sige. Men kobler du den på din PC er det
intet problem at bruge mange penge. Hvis det er WAP du bruger er jeg meget
enig i at det virker noget mere overskueligt at anvende end hvis man kalder
op hver gang!

mvh
Niels Henrik Egebjerg

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 04-05-02 00:06

Og så er det vist endnu billigere, for endnu takserer TDC vist ikke for
GPRS-forbrug.
Du skal dog holde de lave udgifter op mod den ekstra abb.udgift, som jeg
ikke lige kan huske, hvad er.
VH
Jakob

Fra : Anders HJ

Dato : 04-05-02 12:02

> [...]
> bytes. Med TDC's pris på 20 kr. pr mb, har mit brug kun kostet ca. 4 kr.
>
> Er dette korrekt ?? for så er GRPS da en rigtig god og billig funktion.

De tager IKKE penge for overført data endnu, men PAS PÅ! De har planer om at
gøre det inden for de næste tre mdr., så det kan nok godt komme som et chock
hvis man bruger den til sin laptop eller downloader mange baggrunde.

Anders