kattepasning
Fra : Kaj Larsen

Dato : 03-05-02 19:23

Hej alle

Det er længe siden jeg har kunne følge med i gruppen, da katte.news ikke dur
på mit kollegie . Men til sommer flytter jeg og skal nok vende tilbage
Jeg har nu lånt mine forældres comp hvor news virker.
Jeg har brug for adresse tlf. nummer på den kattepasning der kommer ud i ens
hjem i københavns området, da jeg har et par venner der mangler kattepasning
når de skal til jylland. Er der nogen der ligger inde med oplysninger osv.
Hurtigts muligt da jeg kun har lørdag inden jeg skal tilbage til københavn
og tjekke news.

Mvh Tina Bach Larsen og Freja

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 03-05-02 19:51

-- Jeg ved ikke om det er denne du mener:
http://www.lfhjemmesitter.dk/
Hilsen Vibeke L

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-05-02 22:09

"V.Lerche & S.Andersen" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> -- Jeg ved ikke om det er denne du mener:
> http://www.lfhjemmesitter.dk/
> Hilsen Vibeke L

Citat fra siden om hvor de virker lige nu:

Markedsområderne for virksomheden er p.t. Aalborg, Skive, Herning,
Randers, Århus, Grenaa, Ebeltoft, Skanderborg, Horsens,Vejle, Kolding.
På Sjælland dækker vi dele af Nordsjælland, Storkøbenhavn, Roskilde og
Slagelse. Vi arbejder hele tiden på at udvide arbejdsområderne.
Markedsundersøgelsen har vist, at det er i storbyerne behovet for
pasning af familiedyr er størst.

Citat om hvem og hvor der virker:

Arbejdsområder, Sjælland
Dorthea Amdi Helsingør
Eugen Butschkow Kbh. Birkerød m. omegn (10 km)
Geoffrey Cain Kbh. Nordøstsjælland
Lene Carstensen Frederiksberg, Kbh. K.V.N.Ø.
Malene Fransson Kastrup,Tårnby, Dragør, Kbh. S
Randi Greisen Amager
Lise Kragh Hansen Roskilde m. omegn
Søren Hansen Roskilde m. omegn
Irene Hartvig Charlottenlund m. omegn
Kirsten Hoeg København S, Tårnby, Kastrup
Helle Høegh Fr.berg, Valby, Østerbro, Vesterbro
Jens Chr. Jensen København Ø
Vicki Jørgensen Roskilde m. omegn, Glostrup o.a.
Dorte Larsen Roskilde m. omegn
Karen Lauridsen Holte, Lyngby, Farum, Værløse, Vedbæk
Ann-Therese Madsen Køge, Solrød, Karlslunde, Roskilde
Lone Munk Kbh., Amager
Christine Nielsen Hillerød m. omegn
Helle Bischoff Nielsen Kbh. Birkerød m. omegn
Rikke Pedersen Roskilde m. omegn
Heidi Riis Hvidovre
Freddy S. Røpche Slagelse m. omegn
Ellen Skibsted Nordvestsjælland
K. Werner Sørensen Efter aftale (ferieafløsning)
Marusa B. Zunic Lyngby m. omegn

Navn Arbejdsområder, Fyn
p.t. ingen

Navn Arbejdsområder, Jylland
Sabine D. Andersen Vejle m. omegn
Gerda Bligaard Skive m. omegn
Rikke P. Burfelt Horsens N
Louise Juel Hey Århus by
Helle Jonsson Aalborg by
Gitte Jæger Lock Aalborg Øst
Inger Vitus Nielsen Hjortshøj m. omegn
Margrethe K. Nielsen Hinnerup m. omegn
René Nielsen Århus m. omegn
Laura N. Rasmussen Herning m. omegn
Trine O. Rasmussen Århus N, Hjortshøj, Hårup, Mejlby, Egå
Jytte Schmiegelow Grenaa m. omegn, Ebeltoft
Irene Schølarth Århus Syd, Beder, Malling

Jeg kan ikke finde noget telefonnummer til virksomheden (selvom der
flere steder står at man kan ringe til dem), men en email:
lisfisk@email.dk

mvh Camilla

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 03-05-02 20:15

"Kaj Larsen" <kajlars@post.tele.dk> writes:

> [...]
> Hurtigts muligt da jeg kun har lørdag inden jeg skal tilbage til københavn

Skodkollegie ;-(
Jeg mener hvordan kan man leve uden katte.news...???

Kan du ikke få forbindelse til sunsite.auc.dk ??
For de har alle danske + mange andre tekstgrupper, så vi kan høre
hvordan Freja går og har det...

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : katja

Dato : 03-05-02 23:43

Kaj Larsen <kajlars@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd2d575$0$49200$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> Hurtigts muligt da jeg kun har lørdag inden jeg skal tilbage til københavn

Nu kan det godt være jeg bare ikke fatter det med katte.news

men kan d uikke bare bruge www.kandu.dk ?

katja