UT og StrikeForce
Fra : Lars

Dato : 03-05-02 18:44

Hello
jeg Unreal Tournament og Strike Force, men hvordan 'sætter' jeg dem sammen ?

Lars

Fra : MOA

Dato : 03-05-02 18:53

Du skal spørge i news:dk.spil.computer.first-person-shooter.unreal

MOA
Try out my Unreal Tournament server on 62.79.52.61 [UTpure, Mapvote, 110%
gamespeed]

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-05-02 19:40

Installer UT plus 4.36 opdateringen og installer så SF bagefter, så får
du en særskilt genvej til SF.

Hvis det driller så spørg i Unreal gruppen som MOA også henviser til.

Mvh

Bruno