Nyt Bundkort ja tak!
Fra : Sand

Dato : 03-05-02 18:49

Hejsa
Jeg sidder med et soltek SL-75DRV5, og efter at have læst hist og pist
omkring problemer med at få det til at køre hverken 9*166 eller 10*166 mhz
(jeg har en AMD xp1700 og 256 MB pc2700 samsung) ville jeg høre jeres mening
om en udskiftning af dette kort. Og ja jeg har altså også selv prøvet. Jeg
kan ikke få den til at køre 166mhz på nogen måde selv om jeg ikke anser mig
selv for ekspert på området.

Jeg var inde på www.HardInfo.dk og kigge på deres test af KT333 mobo's
Deres testvinder er Gigabyte GA-7VRXP.
Desuden anbefaler de Epox Ep8K3A+ , Soyo KT333 Dragon Ultra, samt ASUS
A7V333.

Hvilket et vil I anbefale ???

Sand

Fra : jesper

Dato : 03-05-02 22:03

"Sand" <goopaemiji@ugenstilbud.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Deres testvinder er Gigabyte GA-7VRXP.
> Desuden anbefaler de Epox Ep8K3A+ , Soyo KT333 Dragon Ultra, samt ASUS

køb asus a7v333 sidder med et nu og det styrer i forhold til soltek

jensen

Fra : Ulrik Chr.

Dato : 04-05-02 13:49

"Sand" <goopaemiji@ugenstilbud.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg var inde på www.HardInfo.dk og kigge på deres test af KT333 mobo's
> Deres testvinder er Gigabyte GA-7VRXP.

Ved godt det ikke dækker dit behov - men jeg har i lang tid kørt med
GigabyteGA-5AX på en af mine maskiner, og det har jeg været meget tilfreds
med.
Så hvis deres GA-7VRXP er ligeså godt, kan jeg anbefalde det.

> Desuden anbefaler de Epox Ep8K3A+ , Soyo KT333 Dragon Ultra, samt
> ASUS A7V333.
>
> Hvilket et vil I anbefale ???

Altså jeg mener at hvis du vælger ASUS-kort går du aldrig helt galt i byen.

--
Ulrik Christiansen
@: uac_dk@hotmail.com * Homepage: www.uac.dk

Fra : Jan T S

Dato : 04-05-02 16:28

"> > Desuden anbefaler de Epox Ep8K3A+ , Soyo KT333 Dragon Ultra, samt

> Altså jeg mener at hvis du vælger ASUS-kort går du aldrig helt galt i
byen.

Også de kan fejle, har lige haft 2 i rap og sikke noget møg.

Mvh. Js

Fra : jensen

Dato : 04-05-02 21:08

"Jan T S" <jask@email.dk> skrev i en meddelelse

> Også de kan fejle, har lige haft 2 i rap og sikke noget møg.

ja det kan alt , men når det køre , er det er godt mb , enda et mega godt mb
..

jensen

Fra : Sand

Dato : 04-05-02 13:18

Nogen meninger om gigabyte's board ?

Fra : MJ

Dato : 04-05-02 20:03

> Deres testvinder er Gigabyte GA-7VRXP.
> Desuden anbefaler de Epox Ep8K3A+ , Soyo KT333 Dragon Ultra, samt ASUS
> A7V333.

Tja jeg vil nok vælge Epox , da de er stabile og hurtig og Asus vil jeg
aldrig købe mere har haft 3 Asus bundkort til Amd og alle 3 stået af ,
men til intel laver de nogle skide gode bundkort til .

MvH Mogens
(it-supporter elev)

Fra : Sand

Dato : 04-05-02 22:13

Men hvilke modeller var det. Var det A7v333 ? Og hvor meget OC'ede du ? Jeg
vil da nok sige du har været mere end uheldig hvis de "bare" er stået af ved
normal brug. :o/

Sand

Fra : MJ

Dato : 05-05-02 09:05

> [...]
Jeg
> vil da nok sige du har været mere end uheldig hvis de "bare" er stået af

Det var godt nok stykke tid siden og det var A7V133 Og jeg OC dem ikke ,men
så fik jeg epox og den ar jeg vært skide glad for .

p.s får Epox Ep8K3A+ på mandag

MvH Mogens
(it-supporter elev)

Fra : Sand

Dato : 05-05-02 13:20

Så må du lige vende tilbage når du har fået den op at køre og fortælle hvad
du synes !

Fra : Morten Dybdal

Dato : 05-05-02 14:50

MJ wrote:

> Det var godt nok stykke tid siden og det var A7V133 Og jeg OC dem ikke ,men
> så fik jeg epox og den ar jeg vært skide glad for .

Lige præcis A7V133 var et problembarn, siden er de kommet efter det(igen).

--
Morten Dybdal

Fra : MJ

Dato : 05-05-02 15:20

> Lige præcis A7V133 var et problembarn, siden er de kommet efter det(igen).
>
> Morten Dybdal

Ok Asus har også altid lavet gode intel bundkort så jeg tror nu heller ikke
de skulle fejle noget nu .

Og det vil jeg gøre (til sand)

MvH Mogens
(it-supporter elev uden læreplads)