det mest krævende spil
Fra : Nano**

Dato : 03-05-02 16:41

En af mine venner har lige købt et GeForce4 Ti4400, så det kunne være fedt
at se hvad det kan. Hvad er det mest krævende spil der er i dag?

Fra : Rune Manscher

Dato : 03-05-02 17:08

"Nano**" <nano@nospam.dk> wrote in message
> En af mine venner har lige købt et GeForce4 Ti4400, så det kunne være fedt
> at se hvad det kan. Hvad er det mest krævende spil der er i dag?

Kig evt. i den tråd der hedder "Mest krævende FPS-spil" i
dk.spil.computer.first-person-shooter.

*Rune

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-05-02 17:24

Nano** wrote:

> En af mine venner har lige købt et GeForce4 Ti4400, så det kunne være fedt
> at se hvad det kan. Hvad er det mest krævende spil der er i dag?

Morrowind som kommer i morgen eller på mandag, ellers er AquaNox nok et
godt bud for der er ikke ret mange spil som bruger Dx8 hardware
funktioner som dem der er i Gf3, Gf3Ti, Gf4(Ikke MX) og Radeon 8500.

Mvh

Bruno

Fra : Hagman

Dato : 03-05-02 17:33

Medal of Honor - Allied Assault er også MEGET krævende, hvis du sætter en
høj opløsning, og ALT (effekter) sat til MAX.

Med venlig hilsen,
Hagman.

Fra : Kiss my behind

Dato : 04-05-02 06:50

Medal of honour i højeste opløsning er nok det mest krævende P.T.

Fra : Wizeguy

Dato : 07-05-02 00:26

"Kiss my behind" <Get@life.com> wrote in message
> Medal of honour i højeste opløsning er nok det mest krævende P.T.

Så langt fra. Et GeForce4 Ti 4400/4600 og en hurtig processor kan snildt
køre det med 60-100 FPS i 1600x1200x32 med alle detaljer på max. Det er kun
Omaha Beach banen som er krævende.

De mest krævende spil i øjeblikket er (efter min mening) Elder Scrolls 3:
Morrowind, Serious Sam 2 (Max Quality) og Aquanox. Det nye Jedi Knight 2:
Jedi Outcast er også væsentligt mere krævende end MOHAA, hvis man slår
Volumetric Shadows og Anisotropic Filtering til.

Anders

Fra : Kurt Lund

Dato : 04-05-02 09:01

"Nano**" <nano@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> En af mine venner har lige købt et GeForce4 Ti4400, så det kunne være fedt
> at se hvad det kan. Hvad er det mest krævende spil der er i dag?

Du Kan prøve at hente demoen til Toca Race Driver
eller få en til at hente den for dig fylder 62 mb
http://www.demonews.com/files/
Den lægge min pc ned, selv med alt slået fra
MOHHA kører jeg fint i 1024x768
PIII 800 384 Mb ram Geforce 2 GTS Pro 64 mb

Kurt

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 04-05-02 15:18

Nano**, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.spil.computer:

> En af mine venner har lige købt et GeForce4 Ti4400, så det kunne
> være fedt at se hvad det kan. Hvad er det mest krævende spil der
> er i dag?

Har det kort... Hvis I vil se hvor dets begrænsninger er så prøv
Serious Sam the second encounter

Fyr op for detajler og det hele så ryger fps ned på jorden