sms terrorister
Fra : Johnny Nielsen

Dato : 03-05-02 16:07

Hvad gør man ved folk der bliver ved ned at sende sms til en, og når jeg
mener folk så er det ikke nogle men kender, men folk der sender sms for at
lave sjov
Kan man ikke få en eller anden sms bombe der kan få dem til at holde op...
hvis der er nogle der kan hjælpe så vil jeg blive glad..

Fra : Morten Juel

Dato : 03-05-02 17:24

hehe jo Alanche kan bombe mail, og dvs også til tlf !

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-05-02 18:29

"Johnny Nielsen" <lolo@oncable.dk> wrote in

> [...]
> Kan man ikke få en eller anden sms bombe der kan få dem til at
> holde op... hvis der er nogle der kan hjælpe så vil jeg blive

Meld dem til politiet - har du iøvrigt prøvet at ringe til dem ?

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/