Urinsex
Fra : Stonie

Dato : 03-05-02 15:57

Hejsa

Jeg har et spørgsmål ang. urinsex.

Kender en fræk tøs som er med på den værste og nu er vi begyndt at lege med
urinsex men hun syntes ikke det smager så godt når hun får det i munden og
så er det jeg gerne vil vide fra andre som har erfaring med det hvad de
drikker, vi har prøvet med kaffe, te og alm. vand men smagen er ikke helt
god, vi har hørt at lyst øl skulle være godt men er ikke sikker.

Mvh. S & T

Fra : Poul Nyrop Rasmussen

Dato : 03-05-02 21:38

"Stonie" <4700@sol.dk> wrote in message

> [...]
> drikker, vi har prøvet med kaffe, te og alm. vand men smagen er ikke helt
> god, vi har hørt at lyst øl skulle være godt men er ikke sikker.

Mit smager af en jernopløsning af en slags med et snift af hvidløg

Fra : Chokmah Dog Fever

Dato : 04-05-02 17:09

On Fri, 3 May 2002 16:57:10 +0200, "Stonie" <4700@sol.dk> wrote:

>Hejsa
>

>Jeg har et spørgsmål ang. urinsex.
>

>Kender en fræk tøs som er med på den værste

jamen der er well ingen vej uden om tag dig en slurk af din egen
urin...

MvH
Bo
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)