MS Windows
briani 27239
Mistede data
Fra : Klitgaard

Dato : 03-05-02 15:50

Hej.

Jeg var så uheldig at slette 2gb ret vigtige data. Lige idet jeg tømte
papirkurven kom jeg i tanke om at de ikke skulle slettes :(

Har prøvet at køre Easy Recovery men den siger at der ikke er noget at
"recover".

OS er Windows XP Pro med NTFS filsystem. Nogen gode forslag?

--
....Klitgaard

Fra : Søren Lundfald

Dato : 03-05-02 17:12

Klitgaard skrev i meddelelsen
<3cd2a36a$0$11213$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

>Jeg var så uheldig at slette 2gb ret vigtige data. Lige idet jeg tømte
>papirkurven kom jeg i tanke om at de ikke skulle slettes :(
>OS er Windows XP Pro med NTFS filsystem. Nogen gode forslag?

www.ibas.dk

Mvh
Søren Lundfald

Fra : Ove Lie

Dato : 03-05-02 21:22

"Klitgaard" <mrsmooth@privat.dk> skrev i melding
> [...]
> "recover".
>
> OS er Windows XP Pro med NTFS filsystem. Nogen gode forslag?

Det er vel bare å ta frem bakupene og legge tilbake, ikke.........

Det er rett synd i deg men vi har alle lært på denne måte.

Klippet noe fra news for noen år siden (da jeg slettet ~600 mb data)

YESTERDAY

Yesterday,

All those backups seemed a waste of pay.

Now my database has gone away.

Oh I believe in yesterday.

Suddenly,

There's not half the files there used to be,

And there's a milestone

hanging over me

The system crashed so suddenly.

I pushed something wrong

What it was, I could not say.

Now all my data's gone

and I long for yesterday-ay-ay-ay.

Yesterday,

The need for back-ups seemed so far away.

I knew my data was all here to stay,

Now I believe in yesterday.

-Ove

Fra : Madsen

Dato : 03-05-02 21:28

Ove Lie skrev:

> YESTERDAY...

LOL.

Ja, den er vi nok flere der kan græde til. :)

Madsen.