blanke resultater!?
Fra : Mark Andersen

Dato : 03-05-02 15:39

Efter at have geninstalleret min FreeBSD til 4.5-RELEASE, og derefter at
have installeret apache1.3.24, php 4.2.0.
Så virker sådan en lille ting som den her ikke mere:
<?
echo "hej ";
echo $HTTP_HOST;
echo ".";
?>
Resultat: hej .
Der er flere som ikke giver mig det resultat de plejer: $SERVER_NAME,
$REMOTE_ADDR, $REMOTE_HOST.
Skal det gøre anderledes i den her version af php? Jeg brugte 4.0.4pl før,
og der virkede det ganske fint.
Eller har jeg compiled php forkert?.. Disse resultater virker fint hvis i <?
php phpinfo() ?>

/Mark

Fra : Tim Liljendahl

Dato : 03-05-02 15:52

Se http://dk.php.net/release_4_2_0.php - bemærk afsnittet:

>Improvements
>
>PHP 4.2.0 includes several improvements:
>
>External variables (from the environment, the HTTP request, cookies or the
web server) are no longer registered as global variables

> Eller har jeg compiled php forkert?.. Disse resultater virker fint hvis i
<?
> php phpinfo() ?>

Nej, det er en ny ting

--