Exclusive dildoer
Fra : Michael H.

Dato : 03-05-02 12:51

Hej med jer.
Jeg har overvejet at købe en af de der dildoer til konen, hvor der er ringe
på forneden og det yderste af dildoen roterer rundt og hvor der er sådan en
lille loui der ''pludrer'' på klitorisen.
Hun har 2 af de der jelly-dildoer eller hvad de hedder, og er ret glad for
dem, men så mente lille jeg, at hun ville blive meget gladere for den anden
jeg tænkte på at købe.
Men er der nogen der har prøvet dem eller ved om de er pengene værd inden
jeg smider pengene ud til sådan en???

Hilsen Michael

Ps. I forsk. sexshoppe står de under ''exclusive dildoer'' derfor denne
overskrift.

Fra : Lille mig

Dato : 03-05-02 15:52

Hejsa.

Du skal ikke være bange for at købe sådan en til hende...jeg kan kun sige at
den virkelig har skabt glæde i vores lille hjem. Virkelig...!

Mig...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-05-02 17:38

Fri, 3 May 2002 16:52:15 +0200, skrev "Lille mig"
<helle@jirty.dk>:

>[Indlæg + bundcitat fraklippet]

Når du svarer på et indlæg vil du så ikke godt citere efter
netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Spook

Dato : 04-05-02 22:43

GAB!

--
J. Jensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-05-02 23:03

Sat, 4 May 2002 23:43:01 +0200, skrev "Spook"
<spook_nuke@tdcadsll.dk>:

>GAB!

Selv gab, det her plejer ellers at være den gruppe, hvor
netiketten trives bedst og det er almindeligt accepteret at man
gør folk som dig opmærksom på dårlig citatteknik.

Men nu kan du i stedet hygge dig i mit dybe sorte hul fra på
mandag, du får lige en chance til at svare noget fornuftigt, hvis
du ellers er i stand til det.

Fut: news:dk.admin.netikette

Fra : Spook

Dato : 05-05-02 14:45

Smid du mig bare i med det samme! Jeg er stadig af den opfattelse, at svar
som dine - om "netikette" og uden on-topic indhold - er værre end, at folk
ikke lige følger de normer for opsætning, som du følger.
Iøvrigt undrer det mig, at du i din egenskab af gruppen tilsyneladende
valgte "netikettepolitimand" ikke kommenterer de indlæg, som både er OT og
iøvrigt ikke vedkommer gruppen. Her tænker jeg især på indlægget "Att.
Chokmah - m.fl."!

Som sagt, fyr mig endelig i dit filter. Om ikke andet er jeg da fri for dine
svar om "netikette" på mine indlæg!
--
J. Jensen

Fra : JcLind

Dato : 18-05-02 21:17

"Spook" <spook_nuke@tdcadsll.dk> skrev i en meddelelse
> Smid du mig bare i med det samme! Jeg er stadig af den opfattelse, at svar

blablabla

Gør os dog den tjeneste at du ikke sender de samme ting flere gange. Det
undgåes ved at klippe det overflødige bort.
Prøv noget nyt! Gør noget for nogle andre for en gangs skyld.

jakob

Fra : Britta

Dato : 03-05-02 18:04

Hej Michael,

> Men er der nogen der har prøvet dem eller ved om de er pengene
værd inden
> jeg smider pengene ud til sådan en???

Det kommer an på hvor mange penge 'pengene' er. Hvis jeg ikke
tager meget fejl, tænker du nok på sådan en indretning som
de fleste kalder en 'pearl diver'. Den er rigtig rigtig rigtig
god, men var dig for - skal vi kalde det "præmatur orgasme"?
Og lad så være med at give mere end ca. 400,-.

Venligst,
Britta