jpg bliver til bmp
Fra : Benny Andersen

Dato : 03-05-02 12:16

I nogle tilfælde bliver jpg-filer lavet om til bmp-filer når de skal gemmes
fra browseren (IE 6.0) til et bibliotek.
Og hvordan er det så lige man laver det om så en jpg'er forbliver jpg'er?

Jeg ved at emnet har været berørt før, men da havde jeg ikke problemet
og har derfor ikke gemt løsningen i langtidshukommelsen.
Så pardon hvis det er en genganger!

mvh benny a

Fra : Mogens

Dato : 03-05-02 12:54

On Fri, 3 May 2002 13:16:29 +0200, "Benny Andersen"
<benny.andersen@post2.tele.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg ved at emnet har været berørt før, men da havde jeg ikke problemet
>og har derfor ikke gemt løsningen i langtidshukommelsen.

Prøv at gå ind i IE's indstillinger og tøm/slet
midlertidige Internetfiler.
Hvis du har over et vist antal filer i disse
mapper har IE en lille bug som gør at
billeder kun kan gemmes som BMP.

Efter oprydning bør du genstarte maskinen.

Mvh Mogens

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-05-02 13:15

Fri, 3 May 2002 13:16:29 +0200, skrev "Benny Andersen"
<benny.andersen@post2.tele.dk>:

>Og hvordan er det så lige man laver det om så en jpg'er forbliver jpg'er?

Tøm Temporary Internet Files under Internetindstillinger.
--
med venlig hilsen
Knud