Hvordan højrestilles scrollbaren i et fram~
Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 03-05-02 09:59

Hej!

Jeg har et frameset i 3 colonner, hvor mit design er placeret i den
midterste frame, for at centrere mit layout fra toppen. Hvis indholdet
fylder mere end browser-vinduet kommer der en scrollbar, som sætter sig på
den midterste frame.

Hvordan kan jeg sørge for, at scrollbaren lægger sig helt til højre i
browser-vinduet?

Håber i kan hjælpe!

Hilsen Jesper

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 03-05-02 10:12

"Jesper Rasmussen" <ingen_adresse@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den midterste frame.
>
> Hvordan kan jeg sørge for, at scrollbaren lægger sig helt til højre i

Det kan du ikke med frames!

Brug SSI istedet. www.html.dk/ssi

--
...::Michael Kjeldsen::....