Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
FØLER: Ny undergruppe?
Fra : Ole & Christina

Dato : 03-05-02 09:36

I anledning af 4-5-6 personers gentagne personangreb på alt og alle -især hinanden (som for en dels trådes vedkommende på det
seneste er sket i .admin-grupperne), vil jeg lige høre gruppen, om det ikke var en ide at i fik jeres egen
dk.fritid.foto.mudderkastning gruppe?
Her kunne i så svine hinanden til uden at spilde andre mennerskers energi, jvfr. nedenstående.
dk.admin-grupperne er ikke til diskussion af personspørgsmål, men tiloverordnede emner, men hver gang en af de sædvanlige brugere af
disse har forsøgt at lede diskussionen derhen, har en af de herrer hver gang ledt diskussionen tilbage i personangrebene.

--
Med venlig hilsen Ole S.
**Dette er mit fristed. Fredsforstyrrere tolereres kun på gode dage ***

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-05-02 10:42

Fri, 3 May 2002 10:35:43 +0200, "Ole & Christina"
<stigardNOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

>I anledning af 4-5-6 personers gentagne personangreb på alt og alle

Jeg ser, du bruger Outlook Express. Den har jeg ikke så meget erfaring
med, men har den ikke mulighed for "ignorér tråd" og filtrering på
personer?

>**Dette er mit fristed. Fredsforstyrrere tolereres kun på gode dage ***

Med nævnte små midler kan gruppe gøre meget fredelig.

hilsen pl

Fra : Anders Christensen

Dato : 03-05-02 10:26

"Ole & Christina" <stigardNOSPAM@NOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
> disse har forsøgt at lede diskussionen derhen, har en af de herrer hver
gang ledt diskussionen tilbage i personangrebene.

Hvorfor skriver du off-topic i en dk.fritid.foto gruppe ?
Smut dog over i dk.admin hvis du vil have en undergruppe.....

Fra : Ole & Christina

Dato : 03-05-02 11:08

"Anders Christensen" <bigbird@it.dk> skrev i en meddelelse news:aatl3l$2iaa$1@news.cybercity.dk...
> Hvorfor skriver du off-topic i en dk.fritid.foto gruppe ?
> Smut dog over i dk.admin hvis du vil have en undergruppe.....

Jeg betragter det som ren høflighed at lave en føler i den berørte gruppe, før man skriver en OTD. Derudover var mit indlæg ment som
en (underforstået) opfordring til vis(s)e i dk.fritid.foto, men det er åbenbart ikke velset. FUT sat til news://dk.snak.off-topic

--
Mvh Ole S