Problemer vedr. 6510?
Fra : Anders Valdgaard

Dato : 03-05-02 08:59

Hej alle glade 6510 ejere!
Jeg har en nokia 6510, som nogle gange når jeg prøver at gå ind i min
indbakke kun lyser op i displayet, hvorefter jeg skal slukke telefonen for
at den virker igen. Nogle der har haft lignende fejl eller.... Muligvis ny
softw. min er v 04.00...
Er der andre fejl som i har fundet på den?
Hilsen Anders

Fra : Morten Jensen

Dato : 03-05-02 11:10

Min version er kun 03.35 og der har absolut ikke været noget at klage over.
Aflever den til forhandler og lad dem ordne det...

Fra : Lars Kvorning

Dato : 04-05-02 16:59

Hej

Ja, jeg er absolut en glad ejer af min Nokia 6510! Jeg har version 3.30 og
har aldrig oplevet nogle problemer. Jeg bruger min på arbejde og snakker
således mellem 30-90 min. om dagen i telefonen. Det bedste ved den er den
utrolig lange standby-tid og så det, at der ikke er mange der har den.

Havde før en 8210, som jeg også var utrolig glad for. Først efter næsten 2
år lavede den bøvl for første gang og display-switchen (tror jeg nok det
hed) blev skiftet. Standby-tiden blev jeg dog aldrig helt glad for....

Hilsen Lars