diablo 2 i win2000
Fra : wonko the sane

Dato : 03-05-02 08:22

hvordan for man diablo2 til at virke i win 2000

Fra : Dopedog KDC

Dato : 03-05-02 09:29

Du indsætter install cd'en, vælger installer (vælg selv type), så venter du
og når den så er færdig så dobbeltklikker du på ikonet på skrivebordet

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Rune Manscher

Dato : 03-05-02 09:38

"wonko the sane" <jegnakkerdinhamster@hotmail.com> wrote in message
> hvordan for man diablo2 til at virke i win 2000

Ingen problemer her - du bliver nok nødt til at komme med lidt flere
oplysninger, hvis du vil have et mere uddybende svar end Ronnies.

*Rune

Fra : wonko the sane

Dato : 03-05-02 10:15

når jeg stater d2 op er det eneste der sker er at der kommer en sort skærm
og ingen lyd

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 03-05-02 10:24

On 03 maj 2002 wonko the sane enriched usenet with:

> når jeg stater d2 op er det eneste der sker er at der kommer en
> sort skærm og ingen lyd

Hent og installer
http://ftp.blizzard.com/pub/diablo2/patches/D2Patch_109d.exe

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi

Vinder af Børglumkollegiets Trivial Pursuit-turnering 2002

Fra : wonko the sane

Dato : 03-05-02 10:52

det ser ud til at virke.
takker mange gange