Assens sogn?
Fra : Rune Helland

Dato : 03-05-02 07:24

I hvilket sogn ligger Assens
Ser i folketellingen for Raarup sogn, Vejle Amt, en person som skal være
født i Assens Sogn Veijle Amt.
Jeg finner ikke Assens Sogn, det nærmeste jeg kommer er Asssens i Randers,
men sognet heter vissnok ikke Assent. Er det noen som vet hvilket sogn evt.
Assens i Randers (ligger) lå) i?

--
Rune Helland
Kayes gt.6

Fra : Arne Feldborg

Dato : 03-05-02 07:44

"Rune Helland" <ruhelland@sensewave.com> skrev Fri, 03 May 2002 06:23:48
GMT

>I hvilket sogn ligger Assens
>Ser i folketellingen for Raarup sogn, Vejle Amt, en person som skal være
>født i Assens Sogn Veijle Amt.

Der er et As sogn i Bjerre herred, Vejle amt - som angiveligt nogen
gange bliver kaldt Assens sogn.

>Jeg finner ikke Assens Sogn, det nærmeste jeg kommer er Asssens i Randers,
>men sognet heter vissnok ikke Assent. Er det noen som vet hvilket sogn evt.

Der er en Assens i Falslev sogn, Onsild herred, Randers amt.

Og endelig er der jo Assens på Fyn.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Freddie Westergaard

Dato : 04-05-02 08:10

Hej Rune !

Sognet øst for Raarup hedder As sogn !!

mvh Freddie.

Fra : Jean Seeberg

Dato : 04-05-02 22:25

Hej Rune.

Jeg har f.eks en slægtning fra As , Vejle Amt.
Jeg havde også lidt problemer med hvor det var, men har nu fundet det og det
må være det samme du tænker på.

Kilde: FT-1801
Navn: Maren Christensdatter Køn: K
Alder: 27
Stilling i husstanden: Deres Børn Civilstand: Ugift
Sogn: As Herred: Bjerre
Amt: Vejle Stednavn: Assens Sogn
Husstands-/familienr: 5 Matr.nr/adresse: Overbye
Indtastningsnr: B9164 Løbenr.: 137

Hilsen Jean
jean@seeberg.dk

Fra : Jean Seeberg