Morrowind
Fra : Norman

Dato : 03-05-02 06:50

Nogen der ved hvor The Elder Scrolls: Morrowind kan købes i DK ?
Her i Århus er alle meldinger negative

Fra : Herold³

Dato : 03-05-02 08:12

> Nogen der ved hvor The Elder Scrolls: Morrowind kan købes i DK ?
> Her i Århus er alle meldinger negative

Er vi meget heldige så lander Collectors Edition i de danske forretninger i
løbet af næste uge.

Ubi Soft siger ihvertfald at den bliver sendt ud der.

Fra : Lucky

Dato : 03-05-02 08:39

"Norman" <norman@it.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvor The Elder Scrolls: Morrowind kan købes i DK ?
> Her i Århus er alle meldinger negative

Kan købes i www.gamemail.dk
eller www.realgames.dk

Har selv bestilt Collectors Edition hos Gamemail,
og regner med at pakkeposten
afleverer den hos mig i næste uge.
Kan næsten ikke vente

Har læst om spillet i comp.sys.ibm.pc.games.rpg
De sk... US'ere sidder og spiller det nu

-Lucky

Fra : Michael Petersen

Dato : 03-05-02 10:08

"Norman" <norman@it.dk> skrev i news:aat88l$1vc4$1@news.cybercity.dk:

> Nogen der ved hvor The Elder Scrolls: Morrowind kan købes i DK ?
> Her i Århus er alle meldinger negative

Det antages at det kan ligge klar i butikkerne onsdag eller torsdag i næste
uge.

--
michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Lucky

Dato : 03-05-02 10:51

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det antages at det kan ligge klar i butikkerne onsdag eller torsdag i næste
> uge.

Er det ikke kun Collectors Edition?
Den alm. version skulle så vidt jeg har hørt,
(mail fra www.2ndgames.dk) først komme sidst i Maj.

-Lucky

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-05-02 11:04

Lucky wrote:

> Er det ikke kun Collectors Edition?

Hvad er forskellen?

Efter hvad jeg kan læse om folks systemer og framerate, i rpg gruppen,
så skal jeg vist ikke have Morrowind før jeg har opgraderet min PC
(Cel566@850, 256 MB ram, KyroII) under alle omstændigheder

Eksempel:
------------
P4 1.7 GHz
512 Meg Ram
Audigy
GeForce 4 TI 4600
Windows XP

In 1024 X 768 I'm getting on average about 25 fps. This is with real
time shadows off. If I turn them all the way up, I get about 20 fps
on average.
---------

Forhåbentlig er det fordi han kører SETI i baggrunden eller noget i den
stil

Mvh

Bruno

Fra : Herold³

Dato : 03-05-02 11:08

> Hvad er forskellen?

Du får en bog, en figur og soundtracket med i Collectors Edition... og så er
den ikke forfærdeligt meget dyrere...

Fra : Rune Manscher

Dato : 03-05-02 16:36

<iddqd@worldonline.dk> wrote in message

> [...]
>
> In 1024 X 768 I'm getting on average about 25 fps. This is with real
> time shadows off. If I turn them all the way up, I get about 20 fps

Tjaa, Richie fra GoneGold.com skriver:

"I'm not sure if I'm imagining things, but the game seems to run much
smoother than the Beta I had. At 1600 x 1200, I had to turn off the water
reflections (Water in the game is revolutionary.). With the retail version,
I'm walking around quite smoothly with it on. (P4 1.7 with GeForce 3)"

Det kommer selvfølgelig an på, hvad hans definition af 'smooth' er, men
minimumspecs er P III / 500+3d-kort, og anbefalet er P III / 800 med GeForce
2/Radeon 7200.

*Rune

Fra : Michael Petersen

Dato : 03-05-02 11:18

"Lucky" <bigfoot@sol.dk> skrev i

> Er det ikke kun Collectors Edition?
> Den alm. version skulle så vidt jeg har hørt,
> (mail fra www.2ndgames.dk) først komme sidst i Maj.
>
> -Lucky

Jo det er kun Collectors Edition. Den almindelige kommer 30 maj og den
lokaliserede version (tysk, fransk etc) kommer til August

Fra : Arcana

Dato : 03-05-02 16:29

"Lucky" <bigfoot@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke kun Collectors Edition?
> Den alm. version skulle så vidt jeg har hørt,
> (mail fra www.2ndgames.dk) først komme sidst i Maj.

Jeg har forudbestilt og betalt min kopi fra Betafon (www.betafon.dk), de
påstår at de har den den 4. maj (altså i morgen). Og de får begge versioner
samtidig, så...

arc@na

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 03-05-02 17:20

Arcana wrote:

> Jeg har forudbestilt og betalt min kopi fra Betafon (www.betafon.dk), de
> påstår at de har den den 4. maj (altså i morgen). Og de får begge versioner
> samtidig, så...

Ring inden du tager derind for i butikken i dag hørte jeg den kom på
mandag! Det kan dog være det kommer an på hvornår man bliver skrevet op.

Mvh

Bruno

Fra : Norman

Dato : 03-05-02 15:34

Tak for assistancen, det lader til at jeg må være lidt tålmodig.
Men måske kan deviance forkorte ventetiden lidt

Norman