Dungeon Siege (Items)
Fra : KJ

Dato : 03-05-02 02:43

Hej Ng.
Jeg er på jagt efter følgene Items´ i Dungeon Siege :
Hulking Large Kite Shield Of Colossus
Defense: 84
Requires Strength 58
+35% Chance to Block Melee Attack
+35% Chance to Block Ranged Attack
Adds 11 to Strength
Adds 150 to Armor

Hulking Knight Helm Of The Lion
Defense: 44
Requires Strength 47
Adds 150 to Armor
Adds 529 to Health

Hulking Ring Of Colossus
Adds 11 to Strength
Adds 150 to Armor

Hallowed Amulet Of Aspiration
+5% Chance to Block Melee Attack
Adds 2 to Strength
Adds 33 to Health
Adds 71 to Mana
Piercing Damage Reduced by 9%
Adds 2 to Melee Skill

Informal Starbust Sword of Retaliation
Fast Attack Speed
Damage: 230 to 282
Requires Strength 66
Adds 1 to Strength
Adds 1 to Dexterity
Adds 42 to Health
Adds 45 to Mana
Melee Damage Reduced by 4%
+6% Chance to Dodge Melee Attack
Adds 4 to Melee Skill
hvis nogen skulle have noget af overstående Items ( Især Ringen )
er jeg meget interesseret i at hører om det, Figuren som har, kan møde
mig på Zonen, eller E-maile den til mig på : knight-of-fury@pc.dk
nu tænker I nok ,,hov hov han skal da ikke have mine Items.!! nej
fair nok, men DS funger jo lidt på en anden måde en Diablo2 på
battlenet, for I DS har men sine figurer/ting i en mappe under dokumenter
så man kan lave alle de kopier man vil og jeg har da også noget at bytte
med hvis det skal være.
Med venlig hilsen:
KJ.

Fra : Highlander

Dato : 03-05-02 06:31

> [...]
> battlenet, for I DS har men sine figurer/ting i en mappe under dokumenter
> så man kan lave alle de kopier man vil og jeg har da også noget at

Woupps ligesom open battlet ... hmmm så er det vist ikke det næste spil jeg
skal have - tak for advarslen, - det bliver da ikke noget sjovt multiplayer
ud af det spil.

Highlander

Fra : cb

Dato : 06-05-02 14:49

"Highlander" <Highlander_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg
> skal have - tak for advarslen, - det bliver da ikke noget sjovt

Øhm...forkert konklusion....IMHO...spillet er faktisk fedt i multiplayer.
Hosten kan "kick" og "ban" players, så er der problemer med en cheater så
kyl ham :)
Zonematch virker absolut ikke optimalt endnu men det kommer det til - tænk
bare tilbage på D2 online da det udkom *fnis*
Endvidere er spillet bygget til at blive modificeret, hvilket vil sige, at
du spiller spillet som du har lyst til. Det er altså lidt fedt når man
vender sig til tanken, og det kan vi ligeså godt gøre nu for der kommer
flere spil med samme tilgang til savefunktionen (Neverwinter Nights fx)

Har selv været lidt kritisk men indtil videre ser det ud til at fungere helt
godt.

cb