Countryfestival i Norge
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-05-02 01:15

Nordens største countryfestival med næsten 18.000 deltagere har dette år
fået Nordens absolutte countrydronning på programmet. Behøver vi at nævne
navnet. nej vel. Så det gør vi alligevel: HEIDI HAUGE. Og det er som
sædvanlig i Seljord i Sydnorge

Læs mere på:

http://www.countryfestivalen.no/seljord.htm

men der er jo og countryfestival i Vinstra

http://www.festivaldrift.no/countryfestivalen/

Fra : Kr

Dato : 03-05-02 04:11

> Nordens største countryfestival med næsten 18.000 deltagere har dette år
> fået Nordens absolutte countrydronning på programmet. Behøver vi at nævne
> navnet.

....jaaah,måske

nej vel. Så det gør vi alligevel: HEIDI HAUGE.

Okay,du behøvede at nævne navnet.

Fra : Torben Larsen

Dato : 03-05-02 06:34

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> fået Nordens absolutte countrydronning på programmet. Behøver vi at nævne
> navnet. nej vel. Så det gør vi alligevel: HEIDI HAUGE. Og det er som

Jamen, rigtig god lang tur Åge !
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 03-05-02 07:07

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> skrev i

> [...]
> dette år fået Nordens absolutte countrydronning på programmet.
> Behøver vi at nævne navnet. nej vel. Så det gør vi alligevel:

Du er så snot forvirret at du burde kontakte en psykiater: Heidi
Hauge er og bliver en norsktop-sangerinde, som har valgt, at den
baggrundsmusik hun benytter for at forsøge at skjule sine ellers
ret åbenlyse sangtekniske mangler, er udført i stilen "suppe-steg-
is-country".

Hvis Heidi Hauge er Nordens countrydronning, er Lada Europas luxus-
bil - og Sdr. Bjært Nordens hovedstad.

> Og det er som sædvanlig i Seljord i Sydnorge

Tja, når det nu ikke kunne blive i Nordnorge.... vi må så håbe på
vind fra syd.

Rigtig god tur, Åge - og tag nu bare af sted i god tid.

--
B-)

Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-05-02 10:53

Neejjj dog. Det lyder godt. Så lige på Heidis hjemmeside at hun giver
koncert 3 steder i Danmark i år. Den 17. august til Byfesten i Hillerød og
den 18. august i country-teltet på Randers havn. Den 16. august står der
ikke hvor det er. Jov, hun er også blandt de populæreste sangerinder i
Danmark.
_______________

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd1d5af$0$11914$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Michael Petersen

Dato : 03-05-02 11:11

> [...]
> den 18. august i country-teltet på Randers havn. Den 16. august står der
> ikke hvor det er. Jov, hun er også blandt de populæreste sangerinder i

Ja man har virkelig nået toppen når man kan holde koncert til byfester og
havnefester.

--
michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 04-05-02 13:33

Michael Petersen <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i

> Ja man har virkelig nået toppen når man kan holde koncert til
> byfester og havnefester.

Jamen ER det ikke fantastisk? Jeg tør vædde på at hun også syr sit
eget tøj selv, mens hun drikker et glas vand.