Automatisk tilpasning af størrelse på vind~
Fra : Søren Blom

Dato : 03-05-02 01:24

Hej

Prøv engang at kik på http://www.blom.dk/bryllup.php tryk på øverste venstre
billede og på næste billede (kun de første fire billeder er aktive).
Kan man lave et trick, så vinduet tilpasser sig størrelsen og får samme
størrelse som hvis man trykkede direkte på billedet?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-05-02 01:57

Fri, 3 May 2002 02:23:50 +0200, skrev "Søren Blom"
<soren@blom.dk>:

>Kan man lave et trick, så vinduet tilpasser sig størrelsen og får samme
>størrelse som hvis man trykkede direkte på billedet?

Prøv at ændre <body> i popupvinduerne til

400,400 skal så være den størrelse, du ønsker vinduet skal være
i.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Søren Blom

Dato : 03-05-02 02:47

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i

> Prøv at ændre <body> i popupvinduerne til

1000 tak, det var lige det jeg skulle bruge.

--
Søren Blom
soren@blom.dk