Piercing i tungen
Fra : zcully

Dato : 02-05-02 21:52

Hejsa

Jeg er lige blevet den lykkelige ejer af en piercing i tungen og er først
sådan rigtig begyndt at bruge den nu da den jo lige skulle læges lidt. Det
er fedt at kysse med og lege med den *S*.
Men så kommer spørgsmålet. Jeg har prøvet at være sammen med piger der havde
i tungen og det er fantastisk når jeg får suttet den af, men hvordan er det
omvendt?? Er det noget i piger kan lide og skal man evt. være forsigtig?

MVH
Jacob

Fra : Poul Nyrop Rasmussen

Dato : 02-05-02 23:13

"zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> omvendt?? Er det noget i piger kan lide og skal man evt. være forsigtig?

Jacob du kan da få dig en Prince Albert og så spørg pigen hvad hun synes

Fra : Stine

Dato : 03-05-02 22:08

"Poul Nyrop Rasmussen" <poul_nyrop@rasmussen.dk> skrev i en meddelelse
> "zcully" <zcully@hotmail.com> wrote in message
> Jacob du kan da få dig en Prince Albert og så spørg pigen hvad hun synes

Jeg har en god ven, som har en Prins Albert - i alle årene siden han fik den
lavet har jeg spekuleret på, om den kan gå op mens han er inde i en pige og
sætte sig fast... Jeg ville simplet hen ikke turde :) Han siger godt nok det
aldrig er sket, men alligevel.

/Stine

Fra : Mr Eleganza

Dato : 06-05-02 20:42

"Stine" <unknown@unknown.dk> wrote in message

> [...]
og
| sætte sig fast... Jeg ville simplet hen ikke turde :) Han siger godt nok

Tro mig, Den kan gå op ;)
Heldigvis sad den ikke fast, men min daværende kæreste og jeg havde det
meget
sjovt mens jeg prøvede at finde kuglen der var 'et-eller-andet sted' i hende
;)
--
Servus,
Mr Eleganza

Fra : Mr Eleganza

Dato : 06-05-02 20:40

> [...]
det
| omvendt?? Er det noget i piger kan lide og skal man evt. være forsigtig?

Nogle af de piger jeg har været sammen med har sagt at det var meget rart,
og nogle har ikke kommenteret.
Ligesom så mange andre ting varierer det sikkert fra pige til pige.
Servus,
Mr Eleganza