MS Windows
briani 27239
XP inst. stopper når der er 34 min. tilbag~
Fra : Christian Bro

Dato : 02-05-02 21:52

Jeg er ved at inst. winXP på en af PC´erne som er formateret osv. og efter
noget tid, når der ca er 34 minutter tilbage, stopper/fryser
installationen - hvorfor det?

Jeg kan hverken trykke på ESC eller CTRL,ALT+ DEL - kun Resetknappen duer.

Nogen gode ideer?

Vh
chr

Fra : Sune Hansen

Dato : 02-05-02 22:22

Hej Christian...

Lige nødagtigt samme problem havde jeg på min gamle pc'er (Compaq Presario
5240 400MHz) og også 34 min. tilbage.

Ved ikke hvorfor... prøvede mange gange, hvor jeg til sidst opgav..
Installerede bagefter Win2K uden problemer...

På andre pc'ere har jeg ikke havt problemer med det..

Mvh. Sune...

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 02-05-02 22:24

"Sune Hansen" <swh@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Christian...
>
> Lige nødagtigt samme problem havde jeg på min gamle pc'er (Compaq Presario
> 5240 400MHz) og også 34 min. tilbage.

Et skud i tågen: Kan det være noget Bios der skal opdateres?

Vh
Peter

Fra : Jacob

Dato : 02-05-02 23:34

Eller hvad med at slå virus beskyttelsen fra i bios ???????????
Held og lykke
Jacob

Ide-Data www.ide-data.dk

Fra : Chistians - Bro