Celeron 300/66 SL2X8 (costa rica) - Hvilke~
Fra : Torben Schjødt

Dato : 02-05-02 21:12

Da jeg er interesseret i at lave mig en ultra strømbesparende server - har
jeg fået fat i en harddisk fra en bærbar, og den ovenstående processor.
Men jeg er ikke så velbevandret i Intel Celeron - jeg ved ikke meget andet
end, at den nok ikke bruger særligt meget strøm, og at den er udformet som
Slot processor...

Men hvilket Slot er det (Slot 1?)? - Andre informationer ønskes også om
CPU'en

Og hvilke Bundkort skal jeg gå efter ?

Mvh og på forhånd tak,
Torben

Ps. Fjern ".Removethis" i ts.REMOVETHIS@snaps.dk hvis du svarer direkte til
mig...

Fra : Rasmus Ipsen

Dato : 02-05-02 23:27

Asus og Abit har lavet flere gode bundkort med 440BX-chipset. De kan vel
findes for 2-300,- brugt. Jeg har fx. et Asus P2B-F. Det kører fint med en
P2 400 MHz.

Fra : Esben

Dato : 03-05-02 00:31

"Torben Schjødt" <ts.REMOVETHIS@snaps.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Slot processor...
>
> Men hvilket Slot er det (Slot 1?)? - Andre informationer ønskes også om

Et med intel 440BX chipset. Helst Asus :)
Hvis du går ind på
http://www.amitech.dk/webprodukt/overskudslager/overskudslager2.asp
kan du nederst finde et Supermicro P6SBM MicroATX bundkort. Det syns jeg ser
interessant ud.

--
Esben

Fra : Esben

Dato : 03-05-02 00:33

"Esben" <sordiahp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.amitech.dk/webprodukt/overskudslager/overskudslager2.asp
> kan du nederst finde et Supermicro P6SBM MicroATX bundkort. Det syns jeg

Obs, priserne er ex moms

Fra : Torben Schjødt

Dato : 04-05-02 10:55

Tusind tak for jeres svar - jeg tror at jeg kigger ind på
dk.marked.privat.edb...

Torben