Half life og den underlige verden
Fra : Harkonnen

Dato : 02-05-02 19:52

Så vidt og så godt, men jeg sidder fast i den underlige verden som nok
bliver kaldet limbo og der en masse flyvende sten omkring mig - Jeg er lige
kommet ned til den store sten med fire sten horn på sig. På sten er den er
afkantet sti hvor der en masse selv lysende blomster som ligner antenner.
Hver gang jeg går ind i den slukkes de og jeg tror måske at det går ud på at
slukke dem alle, men hvor dan slukker man så dem i loften ? - prøver
hoppe-maskinen selvom at det er svært ?....aggh - Jeg kan ikke finde ud af
det -

Vær sød og hjælpe mig

Fra : David Lebech

Dato : 02-05-02 20:58

"Harkonnen" <awdf@ac.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> slukke dem alle, men hvor dan slukker man så dem i loften ? - prøver
> hoppe-maskinen selvom at det er svært ?....aggh - Jeg kan ikke finde ud af

Lysene skal ikke slukkes. Det er bare for sjov, at de slukkes, når man går
igennem de. De skal jo opfattes som levende, og de bliver selvølgelig bange
for dig, når du går igennem :)
Du skal bruge "hoppepuderne" til at hoppe fra sten til sten for at komme
videre...

Mvh
David Lebech

Fra : Spook

Dato : 02-05-02 22:55

Hvis jeg ikke husker meget forkert, skal du ind i centrum af den store sten,
du er på. Dér er nogle sommerfuglelignende tingester, du skal frigøre.

MVH
--
Jens Jensen
www.amarc.dk & www.amarc.dk/spb

Fra : danni plougmann

Dato : 02-05-02 23:18

er det ikke der hvor man skal finde indgangen til en grotte hvor der er et
kæmpe edderkoppe lign monster man skal nakke

Fra : rasmus carlsen

Dato : 02-05-02 23:33

> [...]
> slukke dem alle, men hvor dan slukker man så dem i loften ? - prøver
> hoppe-maskinen selvom at det er svært ?....aggh - Jeg kan ikke finde ud af

uhs er i øvrigt en glimerende hint ting ...
ras