Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hjælp en nybegynder
Fra : -=Cabbi=-

Dato : 02-05-02 19:42

Hej her i gruppen

Nu har jeg lagt mit alm. kamara på hylden og købt mig et Konica Digital
Revio KD-300Z
Men er der nogle steder på nettet der fortæller om hvordan man får mest ud
af sit Digital kamara,
da jeg syntes der er et hav af indstillinger i forhold til mit gamle kamara
og gerne danske

Bag på kamaraet er der et lille LCD Monitor hvordan skal man gøre den ren ?

Og til sidst hvor tror i man kan købe et læder itui til sådan en fætter
istedet for den pose der er med ?

MVH
Cabbi

Fra : Niels Svendsen

Dato : 02-05-02 23:21

Prøv via disse links. Der er flere gode sider om at bruge sit digicam.
http://www.dpreview.com/misc/links.asp

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : [DK-5000] Tony

Dato : 03-05-02 00:46

> Nu har jeg lagt mit alm. kamara på hylden og købt mig et Konica Digital
> Revio KD-300Z

Tillykke med dit lækre kamera. Har selv lige købt et KD-200Z.

Hvad synes du om batteritiden?

Mit bruger Lithium batteri. Det holdt 3 dage med heftig optagning, og
fremvisning, så nu skal jeg have købt opladelige batterier.
Har du prøvet at optage filmbidder - og fundet ud af at dreje dem, hvis de
er optaget på den forkerte led?

Mvh

Tony