Salg
Fra : Bob Laryea

Dato : 02-05-02 19:22

9 mdr. gammelt 160 liters Juwel akvarie + akvariebord m. gyldigt
garantibevis sælges. Ekstra tibehør medfølger. Tetratec luftpumpe,grus og
planter. Pris akvarie 2000 kr. Pris tilbehør 500 kr.

mvh
Bob Laryea
__________________________________________________________________ Bob
Laryea ICQ#: 153740618 Current ICQ status: + More ways to contact me i See
more about me:

Fra : scn

Dato : 02-05-02 19:44

"Bob Laryea" <bob.laryea@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> 9 mdr. gammelt 160 liters Juwel akvarie + akvariebord m. gyldigt
> garantibevis sælges. Ekstra tibehør medfølger. Tetratec
> luftpumpe,grus og planter. Pris akvarie 2000 kr. Pris tilbehør 500 kr.

Er det ikke lidt i overkanten?
hos Calle's Dyrerige (Aalborg) koster et
Juwel Rekord 160 m/stander incl.pumpe og varmelegme excl.rør 2439 ,-

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-05-02 21:12

"scn" skrev i en meddelelse:

> Er det ikke lidt i overkanten?
> hos Calle's Dyrerige (Aalborg) koster et
> Juwel Rekord 160 m/stander incl.pumpe og varmelegme excl.rør 2439 ,-

Og endnu værre - så er det forkert gruppe.....

Køb og salg har ikke noget at gøre her !

Han burde prøve i news:dk.marked.privat.dyr.akvarium !

/Jan

Fra : Bob Laryea

Dato : 03-05-02 14:15

Fra : Bob Laryea

Dato : 04-05-02 17:36

Det synes jeg nu ikke, da somsagt planter,grus,luftpumpe og akvariebord
følger med som ekstra. Så nej 2500 kr. er ikke lidt i overkanten.

Fra : katja

Dato : 04-05-02 17:56

Bob Laryea <bob.laryea@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd40e44$0$10911$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Det synes jeg nu ikke, da somsagt planter,grus,luftpumpe og akvariebord
> følger med som ekstra. Så nej 2500 kr. er ikke lidt i overkanten.

Taget i betragtning det "kun" er et 160 liters og der ikke medfølger en
ordentlig pumpe så vil jeg også tillade at påstå det er en noget hamper
pris!

Men selvfølgelig kan man da godt prøve at se om man kan få så meget for det!

katja

Fra : Bob Laryea

Dato : 05-05-02 17:06

Til Katja.

For det første står det dig frit for om du vil offer de penge der skal til
eller ej. Så drop det!

Det kunne lyde som du selv har et akvarie af denne type, da du siger at
pumpen ikke er ok. Mit råd: SÅ RENS DET DOG ORDENTLIGT.

Fra : Silverflame

Dato : 05-05-02 17:44

Hej Bob!
Hvis du bemærker scn's tidligere svar på tråden vil du se at et nyt akvarie
med alt det samme tilbehør som du tilbyder, dog ikke grus og planter, koster
2439,- Det står dig selvfølgeligt frit for at fastholde din pris, men man
skal da være mere end almindeligt dum hvis man køber noget brugt dyrere end
det samme nyt... eller hva'?
MVH SF.