Zippet streams ???
Fra : Soren Staun Jorgense~

Dato : 05-02-01 20:23

Hej,

Er der nogen der har haft succes med at lave en Filter-Stream der kan
kompresse data imellem en applet og servlet ???

Hvis en eller anden har gjort det før, gider du så hjælpe mig lidt på sporet
???

Jeg sender nogle rimelig store mængder objekter frem og tilbage mellem
ovenstående ( via. Object-Streams ) og vil gerne have dem zippet el. lign.

Jeg har prøvet at lege lidt med java.util.zip.* klasserne, men syntes ikke
rigtig jeg kan få det til at virke :o/

Søren Staun Jørgensen
---
ssj@get2net.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 12-02-01 11:27

Soren Staun Jorgensen wrote:

> [...]
> kompresse data imellem en applet og servlet ???
>
> Hvis en eller anden har gjort det før, gider du så hjælpe mig lidt på sporet

Check DeflatorOutPutStream og InflatorInputStream...

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...sound of...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear