MS Windows
briani 27239
Messenger og Outlook Express
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 02-05-02 18:35

Hej alle,

Jeg har set alle de opskrifter på afinstallering af messenger, og har fået
lyst til at fjerne den. Outlook Express bruger også messenger, men selvom
jeg fjerner krydset ved feltet "Automatically log on to Messenger", starter
OE stadigvæk messenger op ved start - hvordan får jeg den til at holde op
med det ? - jeg kører XP professional Engelsk.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ole C

Dato : 03-05-02 15:58

"Andreas M. Hansen" <nokke9@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
op
> med det ? - jeg kører XP professional Engelsk.

Du kan finde forskellige måder at fjerne eller disable Messenger her:
http://www.tweakxp.com/tweakxp/search.asp?s=messenger&btnFind=Search

vh
Ole C

Fra : Ole C

Dato : 03-05-02 16:04

- eller her: http://www.wintip.dk/xp/tips/fjern_prog.htm

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 03-05-02 18:21

> Du kan finde forskellige måder at fjerne eller disable Messenger her:
> http://www.tweakxp.com/tweakxp/search.asp?s=messenger&btnFind=Search

Tak Ole, den side var guld værd !

mvh

Andreas M. Hansen