3310 Unlocked - Måske prob m. SW
Fra : John

Dato : 02-05-02 18:07

Hej gruppe,

For ca. 2 mdr. siden fik jeg en 3310 unlocked - nu pludselig, forsvinder
displayet, når menu knappen trykkes... Den slukker ikke, for der ver stadig
lys i tasterne...

Har ikke tlf. ved mig lige nu, så jeg kan p.t. ikke oplyse SW vers. - tip
til hvad der mon kan være galt - og hvordan det afhjælpes?

Mvh
John

Fra : Cassandra

Dato : 02-05-02 18:25

Det lyder som om dit display er defekt.

Mvh
"C@ss"

Fra : Bent Eriksen

Dato : 02-05-02 23:10

"John" <jjensen@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har ikke tlf. ved mig lige nu, så jeg kan p.t. ikke oplyse SW vers. - tip
> til hvad der mon kan være galt - og hvordan det afhjælpes?

Hej John

Jeg tror ikke at det har noget at gøre med softwaren i din telefon,
men derimod er det nok nærmere dit display der er gået i stykker.
Er der stadig garanti på telefonen, så få den repareret hos dem du
har købt telefonen ved. Ellers må du betale selv
Dette er desværre et problem på nyere Nokia modeller, især 8210,
men kan osse forekomme på 3310 og 3330 modellerne.
Du kan læse mere om problemet på nedenstående link
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=14285

Mvh.
Bent Eriksen

Fra : John B. Jensen

Dato : 03-05-02 09:16

Tak for svarene!

Skulle displayet så ikke være "konsekvent" defekt - eller kan det kun gå ud
under specielle omstændigheder, altså ved tryk på f.eks. menu knappen?

SIM låsen er blevet låst op for 2 mdr. siden - det har altså ikke noget med
det at gøre?

Mvh
John

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-05-02 11:08

John B. Jensen skrev:

>Skulle displayet så ikke være "konsekvent" defekt - eller kan det kun gå ud
>under specielle omstændigheder, altså ved tryk på f.eks. menu knappen?

Den fejl du beskriver er velkendt.

>SIM låsen er blevet låst op for 2 mdr. siden - det har altså ikke noget med
>det at gøre?

Nej.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Carsten Suhr

Dato : 03-05-02 13:26

Hvis du har mod på at skille din mobil af, så kan det hjælpe at rense
kontaktfladerne mellem print og display.

mvh

Carsten