The Sims !
Fra : René Pihl

Dato : 02-05-02 18:05

Hej !

Nu er det sådan at min kæreste til min gru vil begynde at spille The
Sims : Hot Date på min computer, men hvad gør man ikke for husfredens
skyld. Nu er det sådan at en af mine "smarte" venner har sagt at så
skal jeg både have The Sims (det vidste jeg ) og The Sims House Party
for at man overhovedet kan spille Hot Date. Det vil så sige at min
kæreste skal ud og købe 1 fuldt spil og to opdateringer for at spille
Hot Date. Har min kammerat ret, eller kan man nøjes med The Sims og så
Hot Date eller hvad ? . Håber der er nogen der ved lidt om det og kan
hjælpe mig .

René

Fra : Dorthe Frederiksen

Dato : 02-05-02 18:51

Du skal bare forære hende the sims
Hun behøver ikke partypack'en - med mindre hun virkelig gerne vil))

Dorthe

Fra : Lise Lotte Christens~

Dato : 02-05-02 21:01

"René Pihl" <renep@pc.dk> skrev i en meddelelse

Har min kammerat ret, eller kan man nøjes med The Sims og så
> Hot Date eller hvad ? . Håber der er nogen der ved lidt om det og kan
> hjælpe mig .

Du kan bare købe The Sims og Hot Date. Du behøver ikke House Party...

vh

Lotte

Fra : Emil Jensen

Dato : 02-05-02 23:44

> [...]
> kæreste skal ud og købe 1 fuldt spil og to opdateringer for at spille
> Hot Date. Har min kammerat ret, eller kan man nøjes med The Sims og så

På bagsiden af æsken til min Hot Date, står der bare at det kræver The
Sims for at kunne bruge Hot Date...

Emil