MS Windows
briani 27239
Undelete
Fra : Dennis Lange

Dato : 02-05-02 17:15

Findes der et program - helst freeware - der kan genskabe en fil, der ved et
uheld er slettet fra en diskette? Og hvis ja - hvilket?

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Ostekongen

Dato : 02-05-02 20:08

> Findes der et program - helst freeware - der kan genskabe en fil, der ved
et
> uheld er slettet fra en diskette? Og hvis ja - hvilket?

Du kan genskabe en slettet fil ved hjælp af programmet Debug. Det er dog
en noget nørdet måde, men jeg ved ikke om der er andre måder. Jeg kan
ikke lige huske prøcis hvordan det gøres i hovedet, men det er noget med at
det første bogstav i filen slettes, dette skal så tilbage igen.
Men prøv at undersøge Debuggeren, evt. i en eller anden nyhedsgruppe.
Ellers må jeg prøve at finde ud af det, det er godt nok længe siden, jeg har
rodet med det.
Held og lykke.

-Ostekongen