Tortie-mormis-update
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 02-05-02 16:47

Hejsa, da Marianne stadig har problemer med sin computer, har jeg efter
et besøg hos hende, lovet at sende en lille update til gruppen.

Både Tortie og hendes killinger har det aldeles strålende. De har
absolut luksus-forhold hos Marianne, hvor de har et stort værelse helt
for sig selv, med tæpper, kasser, legetøj osv. Killingerne vokser
hurtigt til, og jeg har ved selvsyn set hvordan de ivrigt møver rundt i
kassen på jagt efter den bedste dievorte. Tortie er noget af det
sødeste, og helt vildt kælen. Selv mig som hun aldrig har set før blev
modtaget med kæl og knus. Forhåbentlig findes der et godt hjem til denne
dejlige mormis, hun fortjener virkelig et sted hvor hun bliver puslet om
og forkælet!

Killingerne er jo selvfølgelig også bare vildt dejlige, og jeg har lagt
billet ind på den ene tortie-killing. Forhåbentlig lykkedes det snart at
få lagt nogle billeder ud af dem alle, for dem skal I altså se!

Kærlig hilsen Dorthe ( - og Tortie-pigens dejlige tortie-datter! )

Fra : Pia

Dato : 02-05-02 17:30

"Dorthe Prip Lahrmann" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> Killingerne er jo selvfølgelig også bare vildt dejlige, og jeg har lagt
> billet ind på den ene tortie-killing.

hovhov, du sagde i eftermiddags, at du kun skulle KIGGE!! :)

Hvorfor skal mormis have et nyt hjem?

:Pia

Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 02-05-02 19:14

Hæhæhæ...jeg kiggede skam også...både med øjne og hænder *smil*
Marianne har andre voksne hunkatte i forvejen, så det ville nok gå hårdt ud
over borgfreden hvis hun beholdt Tortie.
Dorthe

Pia skriver:

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 03-05-02 11:44

hej
Så har Midas og de andre Battlefield-katte sat lidt ind på kontoen til
Tortie.
Vi håber snart at se billeder af de små.
Hilsen Vibeke L

Fra : Trine Piltoft

Dato : 03-05-02 16:32

Hejsa!

Piltoft´s kattene satte også deres lille bidrag ind på kontoen igår,
og jeg skulle hilse og sige at det er deres helt egne lommepenge de
har bidraget med - altså de lommepenge de har fået for at være nogle
søde og artige misser :0)

Hilsen Trine P.

Fra : AEK

Dato : 03-05-02 16:48

Hej Trine !

JEG måtte betale af egen lomme - da de er ved at spare sammen til, at Tilde
kan blive neutraliseret......

DOG har mine misser bidraget med en lille pose " GUF " til Mariannes katte i
stueetagen samt lidt legesager.
Oscar var dog utilfreds med , at det skulle pakkes , så han hev det op ad
kassen lige så hurtigt, jeg fik det ned !!

MEN afsted til Lolland kom det , uden Oscar på slæb...

God weekend til alle, fra os i Esbjerg.