Åbent hus
Fra : jensenjs

Dato : 02-05-02 16:40

Hej gruppe
Der er åbent hus Lørdag den 4 Maj i
Centrum dyreklinik
Rødovrevej 210
2610 Rødovre

Jeg har oprettet en midlertidig side på min server
med annoncen fra Rødovre lokal nyt
http://www.katte.wha.la

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-05-02 23:02

det lyder da egt spændende Men linket virker ikke, så måske kan du
fortælle hvornår der er åbent hus? fra hvornår til hvornår?
mvh Camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-05-02 23:25

"Camilla Baird" <primpraus@mail.dk> skrev i en meddelelse
> det lyder da egt spændende Men linket virker ikke, så måske kan du
> fortælle hvornår der er åbent hus? fra hvornår til hvornår?

Det er fra 9:00-15:00 og man må gerne tage dyr med - kommer selv
med en ilder
Der vil være fremvisning af deres hospitalsafdeling og for de
hundeinteresserede vil der være demonstration af hundetræning af
Liselotte Christensen og Frank Neumann og hundeshow med Rødovre
Brugshundeklub.
Desuden er der dyrlægerådgivning og der vil være repræsentanter fra
Specifik og Hill's der kan rådgive vedrørende sygdomsdiæter.

Dyrenes Butik, som er en del af Centrum Dyreklinik har desuden en
masse rigtig gode tilbud - bl.a 7,5 kg Specifik med 20 % rabat, 3x2 kg
Hill's for 2 kg's pris og 3x7,5 kg Catrine til kr. 199,-

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-05-02 23:31

Tak for god besked! Det lyder spændende - ved du mere om ca hvad til
hundetræningen og hundeshowet er?
mvh Camilla

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-05-02 23:36

> Tak for god besked! Det lyder spændende - ved du mere om ca hvad til
> hundetræningen og hundeshowet er?

Yep
Hundetræningen er kl. 10:30 og Hundeshowet er kl. 11:30.

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Camilla Baird

Dato : 03-05-02 23:40

> Yep
> Hundetræningen er kl. 10:30 og Hundeshowet er kl. 11:30.

Det lyder jo som helt menneskelige tidspunkter
mvh Camilla

Fra : Ann K

Dato : 03-05-02 23:42

Helle Andersen skrev:
>Hundetræningen er kl. 10:30 og Hundeshowet er kl. 11:30.
<> Og fremvisningen af min lille "vanvittige" sheltie Dise starter
nogenlunde på det tidspunkt.... Hendes elskede Charlie er vist nok med
på brugshundeklubbens opvisningshold....
Måske vil Sagas gode veninde, Tjalfe og Dises _meget_ tålmodige Tante
Sif også komme med....
Vi ses...
Mvh Ann

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-05-02 23:55

"Ann K" <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:aav432$4su$1@sunsite.dk...
> [...]
> på brugshundeklubbens opvisningshold....
> Måske vil Sagas gode veninde, Tjalfe og Dises _meget_ tålmodige Tante
Vi ses...

Måske kan du få Dise til at rulle sig i min Tjalfe, så der også er
underholdning til misserne, når I kommer hjem *GG*
--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Ann K

Dato : 04-05-02 00:38

Helle skrev:
>Måske kan du få Dise til at rulle sig i min Tjalfe, så der også er
underholdning til misserne, når I kommer hjem *GG*
<> Av ja - dét må så siges at være dagens tilbud! Aske sidder her ved
siden af mig og mjaver bedende
Dise _har_ faktisk hilst på en ilder, da hun var hvalp ...... Århhh - du
skulle have set det! De stod og nyssede snuder *sentimentalt suk*
Den eneste gang jeg (senere) har set hende være lige så fascineret af en
anden dyreart, var der tale om får!

Mvh Ann.
Ps. En forklaring til de ikke-indviede (dvs alle her på ng ;) Min
skovkat Aske er VILD med duften af ilder... Han lå i timevis og rullede
sig i os, vores tøj og sko, da vi havde besøgt Helle og havde kælet med
ilderne

Fra : Helle_Andersen

Dato : 09-05-02 23:02

"jensenjs" skrev d. 02-05-02 16:40 dette indlæg :
> Hej gruppe
> Der er åbent hus Lørdag den 4 Maj i
> Centrum dyreklinik
> Rødovrevej 210
> 2610 Rødovre

Det er en god dyrlæge - jeg bruger Finn til mine ildere.

Og så lige et P.S. til de, der før har brugt Vaks Leveringsservice som
leverandør af foder og grus og endnu ikke har fundet en passende
erstatning:
Fra på lørdag kan man også få foder og grus og evt. andre produkter
leveret fra Centrum Dyreklinik/Dyrenes Butik - jeg har tænkt mig at give
det et forsøg og se hvordan det fungerer.

Helle
DK Tick-Tag
http://kattenet.dk
http://dekatten.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Helle Andersen

Dato : 10-05-02 00:09

Hmmmm........ Endnu et forsinket indlæg som jeg skrev via
http://www.kandu.dk den 2/5....... Det er vist lidt uaktuelt nu

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 10-05-02 09:22

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> writes:

> Hmmmm........ Endnu et forsinket indlæg som jeg skrev via
> http://www.kandu.dk den 2/5....... Det er vist lidt uaktuelt nu

Måske de skulle om "kandu" til "kandu-jaNårJegFårTid/Lyst" *ggg*
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-06-02 08:01

> Og så lige et P.S. til de, der før har brugt Vaks Leveringsservice som
> leverandør af foder og grus og endnu ikke har fundet en passende
> erstatning:

Så er Bonnie Dyrecenter (49210776) i Helsingør en god løsning, de leverer
også ud, og jeg har indtil nu kunne få de samme produkter og god service
De har speciel rabat til opdrættere. Det koster 25,- at få leveret hvis man
køber for under 1000,-, men er gratis hvis det er over. De har jo også
alverdens tilbehør.

Hilsen Nina
Tender Tribes