MS Windows
briani 27239
Hvordan slipper jeg ud af min fejlsikrede ~
Fra : Martin Kvindal

Dato : 02-05-02 16:03

Jeg har haft lidt problemer med min hardware i eftermiddag. Et
element
fungerede ikke; jeg søgte efter ny hardware i "kontrolpanel|system";
alle enheder blev "reinstalleret" med flere genstarter til følge;
alle
enheder fungerer _nu_.

Men ifm. disse genstarter begyndte maskinen at genstarte i fejlsikret
tilstand. Dét kan jeg ikke få den til at holde op med igen, også
selvom jeg holder CTRL nede ved opstart og vælger "Normal start".

Er der nogen der har oplevet dette før? Kan fejlsikret tilstand
fravælges et sted i Windows?

Jeg bruger i øvrigt Win ME, og min PC er normalt temmelig stabil.

Håber på snarlig hjælp,
Mvh. Martin

Fra : Henk Rasmussen

Dato : 03-05-02 12:07

"Martin Kvindal (slet WGC4C)" <m_kvindal@WGC4Chotmail.com> wrote in message

> [...]
> selvom jeg holder CTRL nede ved opstart og vælger "Normal start".
>
> Er der nogen der har oplevet dette før? Kan fejlsikret tilstand

Når et dosprogram startes under 98/me genstarter systemet i en dosmode. For
at holde styr på dette sætter windows en linie i config.sys eller
autoexec.bat (min hukommelse er ikke hvad den har været ). Denne linie
optræder som den allerførste og skal bare slettes, så virker det (det er
noget med 2 ord med = imellem), anyone?
Sorry hvis det er lidt tåget men det er længe siden jeg har siddet ved en 98
men hvis jeg så den ville jeg genkende linien.

Mvh
Henk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-05-02 18:43

Du tænker på DOS=SINGLE. Men det er næppe problemet her.

Fra : Poul Nyrop Rasmussen

Dato : 03-05-02 20:55

"Martin Kvindal (slet WGC4C)" <m_kvindal@WGC4Chotmail.com> wrote in
message news:3cd1550a$0$49183$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk

> Jeg bruger i øvrigt Win ME, og min PC er normalt temmelig stabil.

Tja - Prøv at tvinge den i F8 ved opstart og tvinge den til normalt
opstart, det gjorde jeg da jeg havde ME versionen