MS Windows
briani 27239
win2000: intet keyboard ingen mulighed for~
Fra : ivana

Dato : 02-05-02 09:27

jeg har fået, f..... min keyboard driver op, så jeg ikke kan bruge mit
keyboard. Er der en måde hvorpå jeg kan komme til at logge på
alligevel...?
alle forslag selv de dumme er mere end velkomne,
jeg skla kunne komme i kontakt med min harddisk eller mit speciale er
i toilettet..
hvad gør jeg nu...

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 02-05-02 10:12

"ivana" <ivanahumbalot@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse news:d9e8210e.0205020026.7afd2b7b@posting.google.com...
> jeg har fået, f..... min keyboard driver op, så jeg ikke kan bruge mit
> keyboard. Er der en måde hvorpå jeg kan komme til at logge på
> alligevel...?

Hvis der er netkort i, kan du trække filerne fra en anden PC.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Windows ICS, XP tips, Fjernstyring af PC m.m.:

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 02-05-02 10:19

Bjarne Duelund skrev:

> Hvis der er netkort i, kan du trække filerne fra en
> anden PC.

Er du sikker? Hvis han ikke engang kan logge på Windows 2000, når
netkortet vel næppe at blive initialiseret.

Hvis det bare er i Win2000, at keyboarddriveren ikke virker, kan han
trykke F8 under opstart og hente filerne fra en dos-prompt.

--
Mvh. Peter

Fra : Thomas Jacobi Olesen

Dato : 02-05-02 10:58

"Peter Bjerre Rosa" <pbro98@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Er du sikker? Hvis han ikke engang kan logge på Windows 2000, når
> netkortet vel næppe at blive initialiseret.

Der er ovehovedet ingen forskel på om maskinen står på en login screen eller
er logget ind, så netværks løsningen kan sagtens bruges. Windows 2000 har
som standard share på alt, så hvis ikke F8 tricket virker bør det da prøves.

MVH Thomas

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 02-05-02 16:12

> Er du sikker?

Ja.

> Hvis han ikke engang kan logge på Windows 2000, når
> netkortet vel næppe at blive initialiseret.

Jo det gør.

--
Mvh Bjarne Duelund
duelund@danbbs.dk

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 02-05-02 11:21

ivana <ivanahumbalot@jubiimail.dk> wrote:
> [...]
> alle forslag selv de dumme er mere end velkomne,
> jeg skla kunne komme i kontakt med min harddisk eller mit speciale er

Mon ikke en geninstallation/reperation af Win2000 kan få liv i
tastaturet igen? Ellers hiv HD'en ud og smid den i en anden maskine.
(ikke en 98/ME hvis du kører med NTFS filsystem) Så kan du vel få taget
den backup du nu desperat står og mangler.
Er det et USB tastatur du har? Prøv og se om du ikke lige kan låne et
keyboard med PS/2 stik. Den burde der ikke være problemer med at bruge.

--
Lars

Få mere styr på OutlookExpress
OE-QuoteFix - http://jump.to/oe-quotefix