HA ! Min kat er ikke for tyk....
Fra : Mette B. Rahm

Dato : 02-05-02 08:47

......men han er heller for tynd - sagde min dyrlæge da jeg så spurgte om han
bare skulle have lov til at spise sammen med killingerne *grin* - tror vidst
godt hun vidste jeg mente det ironisk -)

Men Robin vejer nu 5.7 kg og de sidste 2 gange jeg har vejet ham har han
ligget på 5.8 kg. Sååååå, det er jo herligt at se at selvom han får lov til
at hygge sig med killingernes dåsemad og de daggamle kyllinger engang
imellem tager han ikke på.

Så nu vil han altså ikke mobbes pga. sin vægt mere Han er slet slet ikke
for tyk - det siger hans dyrlæge altså *grin*

- Mette

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 02-05-02 08:58

FIk vidst ikke lige forklaret godt nok - nu siger Pernille han "bare har
kraftige knogler" - nej nej...det er hans pels der fylder meget

-Mette og slik fra en veltrænnet Robin