Hvor kikker man efter brugte sejlbåde på n~
Fra : Frank Mikkelsen

Dato : 02-05-02 07:28

Jeg kikker efter en god billig sejl båd ca 30 fod, er der nogle der kan
anbefale nogle gode steder på nettet i DK / norden ?

MVH
Frank

Fra : Anders Funch Nielsen

Dato : 02-05-02 21:58

Hej Frank

Siderne er mangfoldige, men et godt bud er: http://www.boat4you.dk/

hilsen Anders

Fra : Niels Sandholt Busch

Dato : 02-05-02 22:27

> Jeg kikker efter en god billig sejl båd ca 30 fod, er der nogle der kan
> anbefale nogle gode steder på nettet i DK / norden ?

www.dba.dk

\Niels

Fra : Claus Tersgov

Dato : 02-05-02 23:36

> Jeg kikker efter en god billig sejl båd ca 30 fod, er der nogle der kan
> anbefale nogle gode steder på nettet i DK / norden ?

Http://hop.to/spidsgatter

der er en virkelig dejlig båd...

Claus

Fra : Biker-Man

Dato : 03-05-02 06:19

Her er en masse links

http://www.maritimelinks.dk/
Mvh
Thomas

Fra : Lars Bonde

Dato : 04-05-02 11:40

http://www.kapow.net/

Fra : ØHMAN

Dato : 04-05-02 22:40

Frank Mikkelsen <frank@ifa.au.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aaqm8v$t2k$1@news.net.uni-c.dk...
> Jeg kikker efter en god billig sejl båd ca 30 fod, er der nogle der kan
> anbefale nogle gode steder på nettet i DK / norden ?
>
> MVH
> Frank

Prøv www.sejl.dk

v.h.

Erwin

Fra : Allan Unnerup

Dato : 05-05-02 10:21

> Jeg kikker efter en god billig sejl båd ca 30 fod, er der nogle der kan
> anbefale nogle gode steder på nettet i DK / norden ?

http://www.udkik.dk

Der er både
- køb & salg,
- liste over forhandlere samt
- en masse links til andre sider med køb & salg.

Med venlig hilsen
Allan

Fra : sln

Dato : 09-05-02 23:02

"Frank Mikkelsen" skrev d. 02-05-02 07:28 dette indlæg :
> [...]
kan
> anbefale nogle gode steder på nettet i DK / norden ?

MVH
Søren

http://www.kandu.dk/