"hvalpe" træf
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 01-05-02 21:23

Godaften

Her på søndag skal vi ned og besøge Nicki's mor og far, og et par af hans
søskende også kommer ( desværre ikke alle ). Vi har ikke ses de ander
"hvalpe" siden vi hentede Nicki for lidt over et år siden, så det bliver
spændende at se hvad de andre "hvalpe" har udartet sig til.

Tror i at Nicki, hans forældre og søskende kan kende hinanden?. I sommers
var vi også nede og besøge hans forældre, og der var det somom de kunne
kende hinanden, ( okay, der havde de også kun været væk fra hinanden 2-3
måneder ).

Jeg glæder mig i hvert fald RIGTIG meget, det bliver sjovt

Mange hilsner fra
Bolette og Nicki

Fra : MM

Dato : 03-05-02 22:01

> [...]
> "hvalpe" siden vi hentede Nicki for lidt over et år siden, så det bliver
> spændende at se hvad de andre "hvalpe" har udartet sig til.
Det var dog en super god ide´. Det må virkelig være nogle "forældre" der
bekymrer sig om deres hvalpe, og er interesserede i at følge deres opvækst.
Det er rart at høre. Vi har selv snakket om, at det kunne være skægt at se
Samsons søskende og forældre, men man inviterer jo ikke lige sig selv til
den slags *SSS* Men det må jo egentlig også være ret skægt for dem der har
avlet hundene at se hvordan de har det :c)

--

Venlig hilsen Mia
Jamen så var det jo her jeg skulle reklamere for den rigtig fede hjemmeside,

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 05-05-02 21:08

Hej igen

Nu har vi været nede hos Nicki's forældre ( og søskende ), og for pokker
hvor var det sjovt at se hvad de ander er blevet til.
Nicki var klart den største, både i højde og drøjte ( slank som de andre,
men meget mere muskuløs ). Men hvor er det vildt så stor forskel der kan
være på hvalpe fra samme kuld.

Den med at jeg spurgte om de evt kunne kende hinanden igen, tror jeg næsten
jeg selv kan svar på nu, det kan de ikke, Nicki virkede nøjagtig som han
altid gør når ham møder andre hunde.

Da vi kom derned tog vi ud i en hundeskov, så hundene kunne løbe krudtet af
sig. Der mødte vi 2 Dansk/Svensk gårdhunde mere ( ikke fra kuldet ), så jeg
skal love for der var gårdhunde træf, 7 stk i alt, sjovt
Nicki's mor var ikke vildt begejstret for at få besøg af sine børn, hun var
egentlig ret ligeglad med dem, men grunden var nok den, at hun venter hvalpe
igen, og homonerne kurre rundt i hovedet på hende. Ret ærgeligt, men hun
ville hellere være indenfor for sig selv

Jeg kan kun anbefale andre at holde "hvalpetræf", sådan efter 1 års tid, det
er vildt sjovt, og rigtig hyggeligt ( vores "hvalpetræf" var i hvert fald
både sjovt, og hyggeligt ). Jeg håber der igen bliver holdt et til næste år,
men det kan jeg nu heller ikke tro andet.

Mange søndags hilsner fra

Bolette og en MEGET træt Nicki