Hvor finder jeg mundkurv til min hund?
Fra : Jette Leffers

Dato : 01-05-02 21:22

Min hund, der iøvrigt er sød og nem, har et svagt punkt med at angribe små
hunde. Derfor går han med mundkurv, når han er løs. Jeg har brugt nogle
billige plastic-mundkurve, men han ødelægger dem. Er der nogen, der ved hvor
jeg får fat i en god og solid mundkurv? Han skal kunne gå med den ca. en
time daglig, så den skal være behagelig - han skal kunne åbne munden.

Hilsen Jette

Fra : Nina El Falaki

Dato : 01-05-02 22:34

Man kan få nogle i metal og læder, samme slags som greyhound bruger under
løb.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 03-05-02 18:09

On Wed, 1 May 2002 22:21:57 +0200, "Jette Leffers"
<jette.leffers@mail.tele.dk> wrotd:

> [...]
>jeg får fat i en god og solid mundkurv? Han skal kunne gå med den ca. en
>time daglig, så den skal være behagelig - han skal kunne åbne munden.

Du kan få nogle som faktisk er ret billige , lavet i nylon med noget
blødt på indersiden . Den kan hunden godt drikke med , de lukkes med
en klips i nakken . Dem hvor der er en rigtig kurv på kan hunden ikke
stikke tungen ud og slikke , men sikkert godt drikke men jeg mener at
de andre er bedre . Hvordan har han ødelagt de billige ?Hvad er det
for en race ? det gode ved den jeg snakker om vil også være at hvis du
går med ham udenfor med den på og en anden hund skulle angribe ham så
er den hurtig at få klikket af ham så han kan forsvare sig . Jeg har
brugt dem da jeg havde to hanhunde sammen der lige skulle vænne sig
til hinanden uden at bide i hinanden og det virkede nu ret godt .