For din daglige dosis af Deus Ex. Prøv mis~
Fra : david

Dato : 01-05-02 20:50

Den kan jeg anbefale.
Se links til at hente flere missioner:
(Min egen lille site)
http://www.sitecenter.dk/gettingin
-
David

Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-05-02 22:00

"david" <daan@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3cd04731$0$97320$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Den kan jeg anbefale.
> Se links til at hente flere missioner:
> (Min egen lille site)
> http://www.sitecenter.dk/gettingin

Jeg har lige fundet Deus Ex frem fra skuffen igen og nyder virkelig at
spille det.
Jeg tager hævn over det samtidig, idet da jeg spillede det første gang var
nød til at spille det i 800x600 med alle detaljer i lowest.

Nu spiller jeg det i højeste opløsning og alle detaljer til med min P4 og
geforce 3.

Et fantastisk godt spil selvom det er halvgammelt.

Hvordan fungere det med de det ekstra baner? Jeg kunne da godt tænke mig at
spille lidt videre når jeg engang har gennemført det?

Mvh Thomas

Fra : david

Dato : 02-05-02 04:05

Inden du går igang for anden gang, så undersøg de cheat der findes til deus
ex.
Ærligt talt ville jeg gerne have sat Skills op til 'Master' ellers når jeg
det ikke at få master skill på ret mange færdigheder og JC Denton vil altid
være en Rokie(nybegynder) over halvvejs inde i spillet hvis man ikke sætte
de skills op på max via cheat relativt hurtig inde i spillet.
Bare jeg selv vidste det inden jeg begyndte.
Kig på min link jeg lagde ind før.
-
david

-
david

Fra : david

Dato : 02-05-02 04:16

By the way! Du skal opgradere til version 1112!
-

Fra : Simon Kamber

Dato : 05-05-02 13:49

On Thu, 2 May 2002 05:05:11 +0200, "david" <daan@mail.dk> wrote:

> [...]
>være en Rokie(nybegynder) over halvvejs inde i spillet hvis man ikke sætte
>de skills op på max via cheat relativt hurtig inde i spillet.
Er det ikke en del af pointen i deus ex(hvordan udtales det egentlig)
at man er nødt til at prioritere sine evner og fravælge nogle man ikke
synes er så vigtige.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : david

Dato : 06-05-02 15:02

Jo, Men lad mig forklare
Der findes følgende skill levels Untrained, trained, advanced, master. og
det er temmeligt dyrt i skill points, at forøge til et level højere op.
Der er ikke mange du kan nå at blive 'master' i. Og så kan du kun rende
rundt og præstere efter disse evner alene. Det giver mange flere svage
evner (skills) end stærke, selv helt op til slutningen. Og spillet bliver
snæversynet.
Der er ALT for fucking få skill points til at man fucking kan nå at få de
fleste fucking skills sat til fucking 'master' inden spillet er fucking
slut. (Det er vigtigt at vide specielt dette, inden man begynder at spille.)
Idén er god men spillets overall efter min mening holder ikke en meter.
Spillet er alt for fattigt gennemtænkt. Men meget bedre hvis man selv
modificere på det. Så vil det efterhånden begynde at ligne et spil jeg ville
spille.
Bare synd at jeg først fandt mods (hejhujka mod'en er skide god!) langt
senere after at jeg havde spillet det færdigt første gang.
Hejhujka mod'en og lidt cheat kan rette gevaldigt op på det spil. Det
behøver det.
Dog det gode ved kun få masterskills er at man virkelig skal tænke sig om,
og ikke bare rende rundt og dræbe. Det tillader dårlige/svage skillpoints
ikke. Du rammer bare ved siden af eller dine bedøvelsespile er for langsomme
til at virke eller din prod er for svag eller din sniperrifle er for langsom
til at lade eller for upræcis til at ramme noget som helst eller din gepgun
er for svag i ødelæggelseskraft eller ..sådan kan jeg blive ved!
Der findes ganske sikkert små forbedringer af dine våben, men de er så sølle
små at det der virkelig forslår er at forøge dine skill points.
Forstår du?
--
-
David

Fra : david

Dato : 07-06-02 04:24

Denne link virker ikke mere.
Fordi jeg har nedlagt siden.
Man kan prøve disse istedet:

http://www.planetdeusex.com/deusxed/

Klik 'Submissions/Downloads' Maps for at finde missioner samt maps (link
åbnes i nyt vindue).

http://www.planetdeusex.com/

Også hvor du finder en link til cheat.
Under 'Files' Klik:
'Fan Missions' også lidt i 'Mod'.
(Link åbnes i nyt vindue)
Personligt foretrækker jeg denne link(side) fremfor den anden lidt rodet
side.
Det var på denne side jeg hurtigt fandt de Single Player missions jeg har
spillet indtil nu.
-