En smule OT! :)
Fra : Michael

Dato : 01-05-02 20:23

Hej!

Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne
server??

Hvis I ikke synes det kommer mig ved, ka I jo lade være med at svare.
Men eftersom jeg synes der er utrolig mange gode indlæg og svar ku jeg
egentlig godt tænke mig at vide hvor gamle folk er.
Ved ik helt hvorfor, men har tænkt lidt på det :)

Jeg er 17 =)

Mvh
Michael

Fra : dx

Dato : 01-05-02 20:24

21

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-05-02 21:08

Hej Michael

Det er da lidt Off-topic, men interessant nok.

> Jeg er 17 =)

33, men stadig viril, hehe.

Mark
Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-05-02 21:18

Wed, 1 May 2002 21:23:16 +0200, skrev "Michael"
<Michael.falkenberg@mail.dk>:

>Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne
>server?

50 år
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Ghita

Dato : 01-05-02 21:37

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3cd04060$0$49147$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej!
>
> Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne
> server??

34 hvis jeg husker korrekt.
Ghita

Fra : h.o.t

Dato : 01-05-02 21:35

"Ghita" <mammasine@bonbon.net> skrev i en meddelelse

> "Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse

> 34 hvis jeg husker korrekt.
> Ghita
>
> Man spørger da ikke om en dames alder.........*s*
H.O.T. eller Henrik

Fra : Ghita

Dato : 01-05-02 22:17

"h.o.t" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse news:1kYz8.4665$p56.1090398@newsb.telia.net...

> Man spørger da ikke om en dames alder.........*s*

De tider hvor man ikke spurgte er vist forbi ............
Sjovt nok har jeg nogengange svært ved at huske hvor gammel jeg
er. Det kom sammen med min 30 års fødselsdag, og det er ikke
fordi jeg har nogen komplekser omkring det.
Ghita

Fra : Tomas O.

Dato : 02-05-02 11:23

Ghita skrev:

> [...]
> jeg er. Det kom sammen med min 30 års fødselsdag, og det er
> ikke fordi jeg har nogen komplekser omkring det.

hvilket får mig til at tænke på at man har dne her ungdomsdyrkelse
i den vestlige verden og 'alle' bestræber sig på at se unge ud og
aldrig har aldersfacismen haft så gode kår.

Hilsen
Tomas O.

Fra : Ghita

Dato : 02-05-02 16:59

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse news:Xns92027E740978Fvampyre@teledanmark.dk...

> hvilket får mig til at tænke på at man har dne her ungdomsdyrkelse
> i den vestlige verden og 'alle' bestræber sig på at se unge ud og
> aldrig har aldersfacismen haft så gode kår.

He he. Tror du det er det jeg ubevidst ligger under for ?
Tror nærmere det hænger sammen med at jeg fik mit yngste
barn lige efter min 30 års fødselsdag, og hun kan om nogen
hive den sidste hukommelse ud af min hjerne når hun ruller sig
ud.

Ghita

Fra : PG

Dato : 01-05-02 21:45

Så vidt jeg har læst igennem de sidste 2 år så er de "faste" folk oppe i
30'erne.

/PG

Fra : Anita

Dato : 01-05-02 22:28

Hej Michael

Jeg er 23 år gammel. Men så vidt jeg har fået indtryk af, mens jeg har læst
med her i gruppen, er næsten alle aldersgrupper repræsenteret - (ca.15 til
60?) Nok med en eller anden form for normalfordeling, der topper omkring de
30.

Venlig hilsen Anita

Fra : Sott

Dato : 01-05-02 22:41

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne
> server??

32

/Søs

Fra : Vanillepigen

Dato : 01-05-02 23:13

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne
> server??

27 - et par måneder endnu.

> Jeg er 17 =)

Tillykke

mvh Kristine.

Fra : Lillie Brent

Dato : 02-05-02 01:25

Michael <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev

> Hej!
>
> Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er
> her på denne server??
>
> Jeg er 17 =)

24 siden november.

Lillie

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-05-02 07:03

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne
> server??

28.....

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-02 09:17

41 and still counting...

--
-Jens B. (Der godt gad være 21 igen, bare de 2 x 45 min. en enkelt
fodboldkamp varer)

Fra : Tomas O.

Dato : 03-05-02 09:23

Jens Bruun skrev:

> 41 and still counting...
>
> --
> -Jens B. (Der godt gad være 21 igen, bare de 2 x 45 min. en
> enkelt fodboldkamp varer)

Ikke jeg!! Medmindre jeg kunne tage mine 43 års erfaring med mig

Hilsen
Tomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-02 09:38

Tomas O. <tfo@gmx.net> stjal båndbredde med følgende:

> Ikke jeg!! Medmindre jeg kunne tage mine 43 års erfaring med mig

Det lå jo ligesom implecit i udsagnet, ik'! OK, her kommer så
ønskedrømmen: En hel weekend som 21-årig: Krop og fysik som 21-årig, men
med fuld livserfaring. Denne drømmeweekend starter lørdag med en
fodboldkamp med gutterne, hvor vi møder turneringens tophold. Vi vinder
4-1, jeg scorer selvfølgelig hattrick og bliver kåret til kampens bedste
spiller. Derefter en tur ned på den lokale, hvor der drikkes og grines
igennem. Slutter med, at jeg går hjem med skåret (hende på 19, du ved),
som insisterer på, at hendes veninde også skal med. Resten af natten
øser jeg gavmildt af min livserfaring... Søndag bruges til at læse
avisen liggende i dobbeltsengen med pigerne jævnt fordelt lidt her og
der

--
-Jens B.

Fra : Tomas O.

Dato : 03-05-02 09:52

Jens Bruun skrev:

> [...]
> Resten af natten øser jeg gavmildt af min livserfaring...
> Søndag bruges til at læse avisen liggende i dobbeltsengen med

Ikke så tosset.

Min ønskedrøm:

Jeg er 21 med mine nuv. erfaringer. Jeg er på cafe og scorer ved
hjælp af mine rappe repliker og mine erfaringer et helt bord fuld
af skår mellem 18 og 20. De 5 tøser insisterer på at jeg skal med
dem hjem i deres bofællesskab og gå på omgang i 1 uge. De er
naturligtvis alle biseksuelle og demonstrerer dette i et bankende
køre med mig som tilskuer. Efter hver af mine orgasmer (ikke kun
udløsninger) er der mindst en af dem, der masserer mig og plejer
min krop til jeg er klar igen.

Hilsen
en drømmende Tomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-02 10:15

> [...]

> køre med mig som tilskuer. Efter hver af mine orgasmer (ikke kun
> udløsninger) er der mindst en af dem, der masserer mig og plejer

En hel uge, du må være bindegal Næ du, en weekend må være mere end
rigeligt. Dog supplerer jeg gerne min drøm op med dine biseksuelle tøser
(er de ikke alle det?). Pigesex er smukt og ganske naturligt! Sex mellem
mænd er pervest og burde forbydes ved lov

--
-Jens B. (Der også drømmer videre)

Fra : Tomas O.

Dato : 03-05-02 10:40

Jens Bruun skrev:

SNIP

> [...]
> dine biseksuelle tøser (er de ikke alle det?). Pigesex er
> smukt og ganske naturligt! Sex mellem mænd er pervest og

Som 21 årig burde det ikke være et problem at holde til det i en
uge

Hilsen
Tomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-02 11:25

> [...]

> Jens Bruun skrev:
>
> SNIP

> Som 21 årig burde det ikke være et problem at holde til det i en

Næ, men _så_ spændende er det sq heller ikke

--
-Jens B. (Der nogen gange hellere vil se en god fodboldkamp - og ingen
syrlige kommentarer, tak)

Fra : Ghita

Dato : 03-05-02 12:15

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en meddelelse news:rAtA8.49$9G1.1466@news.get2net.dk...
> Tomas O. <tfo@gmx.net> stjal båndbredde med følgende:

> Næ, men _så_ spændende er det sq heller ikke

Det kan være du havde en anden holdning da du var 21 ?
Bare et gæt.

Ghita

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-02 13:31

Ghita <mammasine@bonbon.net> stjal båndbredde med følgende:

> [...]
> meddelelse news:rAtA8.49$9G1.1466@news.get2net.dk...

> Det kan være du havde en anden holdning da du var 21 ?

Du kunne ikke dy dig, hva'?

--
-Jens B.

Fra : Ghita

Dato : 03-05-02 14:42

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en meddelelse news:RpvA8.66$9G1.1814@news.get2net.dk...
> Ghita <mammasine@bonbon.net> stjal båndbredde med følgende:

> Du kunne ikke dy dig, hva'?

Næh; Men jeg stiller nu heller ikke fisk på bordet og siger til katten at
den ikke må røre det ............
Ghita

Fra : Daniel V. Pedersen

Dato : 04-05-02 04:32

In article <Xns920377337E097vampyre@teledanmark.dk>, Tomas O. wrote:

> Som 21 årig burde det ikke være et problem at holde til det i en
> uge

*host* - tror jeg ville krepere på tredjedagen,
og det er mine 21 år taget med i betragtningen ;)

Mvh

Daniel.

Fra : Girlie

Dato : 02-05-02 07:32

25:)

Fra : Johan Wedell

Dato : 02-05-02 08:24

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne
> server??

Ja, det er vel egenlig meget sjovt at vide.
Jegselv er 26.

Fra : Eddy Folder

Dato : 02-05-02 08:24

Giver lige mit med.... Nybagt 27!!

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-05-02 08:55

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> writes:

23

/Trine

http://usenet.dk

Fra : Michael H.

Dato : 02-05-02 09:34

Michael <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne
> server??

34 d. 10/5

Michael

Fra : John Sahl

Dato : 02-05-02 10:01

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote in message news:3cd04060$0$49147$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]

> egentlig godt tænke mig at vide hvor gamle folk er.
> Ved ik helt hvorfor, men har tænkt lidt på det :)

34, snart

FUT: dk.snak.snik

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Mirian

Dato : 02-05-02 11:14

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne
> server??

Jeg er 20 år

MVH Mirian

Fra : Tomas O.

Dato : 02-05-02 11:22

Michael skrev:

SNIP

> Jeg er 17 =)

43

Tomas O.

Fra : lowlife

Dato : 02-05-02 13:13

> [...]
> Hej!

Hej!

> Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne

Jeg er 35.

> Mvh
> Michael

Hilsen,

P.

Fra : Esben

Dato : 02-05-02 13:34

38

Venlig hilsen

esben

Fra : Gudrun

Dato : 02-05-02 14:06

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne
> server??

Jam'n jeg er 38 *S*

Knus Gudrun

Fra : Per Madsen

Dato : 02-05-02 15:44

40 år her !

Hilsen,
Per

Fra : Puk

Dato : 02-05-02 16:41

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse

Så skidt da 28.......på vej mod de 85 efter de sidste to dag
på arbejde *G*.

Mange hilsner
Puk

Fra : Mikael Nielsen

Dato : 02-05-02 18:23

> [...]
> egentlig godt tænke mig at vide hvor gamle folk er.
> Ved ik helt hvorfor, men har tænkt lidt på det :)

mvh
Mikael

Fra : høstblomsten

Dato : 02-05-02 22:23

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne
> server??

"Gamle"???

....jeg er en ung årgang 1957!

Go'e hilsener herfra
/ ~høstblomsten~

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 02-05-02 23:57

> [...]
> Men eftersom jeg synes der er utrolig mange gode indlæg og svar ku jeg
> egentlig godt tænke mig at vide hvor gamle folk er.

35 ind til videre...

Lars

Fra : [2650] Henrik Anders~

Dato : 03-05-02 02:23

Jeg er IKKE gammel, men min alder er pt. 34 år

Hnerik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-05-02 02:37

Fri, 3 May 2002 03:23:27 +0200, skrev "[2650] Henrik Andersen"
<dk8008@NOT-hotmail.com>:

>Jeg er IKKE gammel, men min alder er pt. 34 år

Også OT, det er jo ikke d.s.v., men ved I, hvilken forskel, der
er på en gammel og en ung mand?

Svar i næste indlæg.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-05-02 02:39

Fri, 03 May 2002 03:37:15 +0200, skrev Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk>:

>Svar i næste indlæg.

En gammel mand har mange stive lemmer og et bøjeligt.
En ung mand har et stift lem og mange bøjelige.

Fra : Mic

Dato : 03-05-02 04:26

35

Mic

Fra : John Sahl

Dato : 03-05-02 09:03

"Mic" <mico@mandezonen.dk> wrote in message news:3cd20320$0$49194$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> 35

Har du vaennet dig til at vaere taettere paa de 40 end de 30?

--
John Sahl, Webmaster http://www.websetter.dk
Skribenter søges på http://www.MandeZonen.dk
Husk, spil med og vind en sommerfest til 15.000kr.

Dukker mig og loeber

Fra : Hanne L

Dato : 03-05-02 08:02

Michael skrev i en meddelelse news:3cd04060$0$49147$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne
> server??

Jeg er 50 år, og det kan måske lyde gammelt for dig,
men det føles ikke sådan indeni

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Sott

Dato : 03-05-02 10:33

"Michael" <Michael.falkenberg@mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej allesammen.

Af de foreløbige 30 svar på dette spørgsmål,
udgør gennemsnitsalderen altså
32,866666
og nydeligt rundet op giver det _33 år_

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-02 10:38

Sott <sott_s@hotmail.com> stjal båndbredde med følgende:
> Hej allesammen.
>
> Af de foreløbige 30 svar på dette spørgsmål,
> [...]

Så rammer du jo selv lige i plet, hva' (give or take)?

--
-Jens B. (Der er noget forbavset over aldersfordelingen)

Fra : Tomas O.

Dato : 03-05-02 10:41

Jens Bruun skrev:

> Sott <sott_s@hotmail.com> stjal båndbredde med følgende:

> Så rammer du jo selv lige i plet, hva' (give or take)?

Forbavser det dig at de fleste af os er gamle røvhuller over 30?
hehe

Hilsen
Tomas

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-02 11:13

Tomas O. <tfo@gmx.net> stjal båndbredde med følgende:

> Forbavser det dig at de fleste af os er gamle røvhuller over 30?

Nope, det forbavser mig, at så mange var i tyverne.

--
Jens B. (Der overhovedet ikke er et gammelt røvhul, selvom nogle nok
ville bruge netop den betegnelse)

Fra : Sott

Dato : 03-05-02 10:43

> Sott <sott_s@hotmail.com> stjal båndbredde med følgende:

> Så rammer du jo selv lige i plet, hva' (give or take)?

Ja, det var også en stor tilfredshed for mig at opdage *LOL*

Arrrjjjj jeg er faktisk en anelse under gennemsnittet, da jeg
ikke er "så" tæt på at blive 33.... *tænke, tænke*
Ville det ikke svare til at man skulle være ca. 1,5 mdr. fra
at fylde 33 (sådan cirkus) - og der er dog lidt længere for
mit vedkommende, sådan ca. ½ år (og en uge - for at være
præcis) *GG*

> -Jens B. (Der er noget forbavset over aldersfordelingen)

Der er jo også en del, som ikke indgår - faktisk alle dem, som
ikke har svaret på tråden (endnu) *S*

Tusinde hilsner
Søs, den nysgerrige sjæl

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-05-02 11:24

> [...]
> at fylde 33 (sådan cirkus) - og der er dog lidt længere for
> mit vedkommende, sådan ca. ½ år (og en uge - for at være

Så du er - tænke-tænke - 32 plus seks måneder plus en uge. Gennemsnittet
på 32,866666 må svare til 32 plus (12/8,66666=) 7,2 måneder. 7,2 måned
må svare til syv måneder plus en lille uge. En anelse, siger du. Ja, du
er virkelig langt fra gennemsnittet

> Der er jo også en del, som ikke indgår - faktisk alle dem, som
> ikke har svaret på tråden (endnu) *S*

Tja, er det mon "de gamle" eller "de unge", der holder lav profil?

> Tusinde hilsner
> Søs, den nysgerrige sjæl

Viden er magt!

--
Jens B. (Der overhovedet slet, slet ikke er spor nysgerrig, nej jeg er
ej, nå!)

Fra : Sott

Dato : 03-05-02 12:22

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en meddelelse

Hej Jens Vejmand eller er det Søren Bruun *G*

> [...]
> på 32,866666 må svare til 32 plus (12/8,66666=) 7,2 måneder. 7,2 måned
> må svare til syv måneder plus en lille uge. En anelse, siger du. Ja, du

Nu er jeg pludselig kommet i tvivl - hvornår er det mon
egentlig, at jeg har fødselsdag *GGG*
Altså, det er om et halvt år + en uge (alt det andet for-
virrer mig bare totalt )

> Tja, er det mon "de gamle" eller "de unge", der holder lav profil?

Eller både og?

> Viden er magt!

Uvidenhed er så afmagt?

> Jens B. (Der overhovedet slet, slet ikke er spor nysgerrig, nej jeg er
> ej, nå!)

Dohh!
Og jeg tror bare SÅ meget på dig.....

FUT: news.dk.snak.snik

Tusinde hilsner
Søs, som står ved sin nysgerrighed!!!!!!
Og nu vi er ved emnet, så vil jeg gerne lige vide gennemsnitsalderen
på vore dejlige skabslæsere, som jeg altid glæder mig over, når de
springer ud *S* - apropos springer ud - halløj, det er officielt forår!

Fra : RalZa

Dato : 03-05-02 13:00

On Fri, 3 May 2002 13:21:45 +0200, "Sott" <sott_s@hotmail.com> wrote:

>Og nu vi er ved emnet, så vil jeg gerne lige vide gennemsnitsalderen
>på vore dejlige skabslæsere, som jeg altid glæder mig over, når de
>springer ud *S* - apropos springer ud - halløj, det er officielt forår!

Skabslæser=mig? He he.... Læser flittigt med i gruppen, men dette må
vist være mit første indlæg. Kan informere om, at jeg er 16 :)

Glædeligt forår!

/RalZa

Fra : Esben

Dato : 03-05-02 17:17

RalZa <hhp0108@REMOVEuv.abc.dk> wrote:

> Skabslæser=mig? He he.... Læser flittigt med i gruppen, men dette må
> vist være mit første indlæg. Kan informere om, at jeg er 16 :)
>
> Glædeligt forår!
>
> /RalZa

Velkommen til! - endnu en skabslæser sprunget ud. Hæng lidt ved - og kom
lidt tilbage og giv ikke op osv

gennemsnitsalseren rykkede sig ikke så meget da vi "fik i begge ender"
jeg får det til 32,527777778 (36 pers)

Kærlig hilsen

esben

Fra : Sott

Dato : 03-05-02 21:30

Hej Ralza :0)

"RalZa" <hhp0108@REMOVEuv.abc.dk> skrev i en meddelelse

> Skabslæser=mig? He he.... Læser flittigt med i gruppen, men dette må
> vist være mit første indlæg. Kan informere om, at jeg er 16 :)

Ihhh, hvor er det fedt - velkommen til.
Jeg håber, at du fremover vil tage rigtig god del i
vore mange spændende debatter *S*

> Glædeligt forår!

I lige måde.

Tusinde hilsner
Søs, som kan informere om, at foreløbig er vi 36 mennesker
der er 1170 år tilsammen, med et gennemsnit på præcis 32,5.

Fra : Bjørn

Dato : 03-05-02 13:46

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse
<snip>
> [...]
> på vore dejlige skabslæsere, som jeg altid glæder mig over, når de
> springer ud *S* - apropos springer ud - halløj, det er officielt forår!

22 11/12 (Helt præcist endda)

Mvh Bjørn
Tidligere skabslæser i dss

Fra : Sott

Dato : 03-05-02 21:26

Hej Bjørn :0)

"Bjørn" <bnp@teamopelprikdk> skrev i en meddelelse

> 22 11/12 (Helt præcist endda)
>
> Mvh Bjørn
> Tidligere skabslæser i dss

Velkommen herude i forårssolen, selvom skyerne
prøver at dække for den - så ved vi godt at den er
der *hehe*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Bjørn

Dato : 06-05-02 14:37

> [...]
>
> Velkommen herude i forårssolen, selvom skyerne
> prøver at dække for den - så ved vi godt at den er

Jeg sidder nu ellers med gardinerne trukket for
(Ellers kan jeg ikke se hvad jeg får lavet på computeren)

--
Mvh Bjørn

Fra : Henning

Dato : 03-05-02 15:08

Sott wrote:

> Der er jo også en del, som ikke indgår - faktisk alle dem, som
> ikke har svaret på tråden (endnu) *S*
>
> Tusinde hilsner
> Søs, den nysgerrige sjæl

Lad os hæve gennemsnittet 56 år
og Min viv 45 år *G*

MVH
Henning

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-05-02 11:43

Hej Henning, gamle dreng

> Lad os hæve gennemsnittet 56 år
> og Min viv 45 år *G*

I holder jer godt begge to. I er virkelig indbegrebet af "ung
af sind".

Fra : Tomas O.

Dato : 04-05-02 11:48

Mark Thomas Gazel skrev:

> Hej Henning, gamle dreng

> I holder jer godt begge to. I er virkelig indbegrebet af "ung
> af sind".

Og hvad er jeg så? En gammel nar? hehe

Tomas
FUT snik

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 03-05-02 10:58

Hej Søs

> Af de foreløbige 30 svar på dette spørgsmål,
> udgør gennemsnitsalderen altså
> 32,866666
> og nydeligt rundet op giver det _33 år_

MIG kommer det ikke bag på. Jeg vidste, at jeg havde den eneste
rigtige alder, høhø.

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 03-05-02 11:40

"Sott" <sott_s@hotmail.com> skrev i en meddelelse

21
--
...::Michael Kjeldsen::....
==>www.criterius.dk<==

Fra : Sott

Dato : 03-05-02 12:34

"Michael Kjeldsen" <mkjeldsen@NOSPAMmail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:aatpdt$hci$1@sunsite.dk...

Hej Michael :0)

Damn - nu røg gennemsnittet ned på 32,4838
og så er jeg lige i orkanens øje.... *suk* nu kan
jeg ikke bryste mig af at være lige under gennem-
snittet mere......

Onde mand! *G*

Tusinde hilsner
Søs, som skal lære at sætte futten, når hun skriver
at hun gør det... og det gør jeg så ikke denne gang!

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 03-05-02 12:36

> Hej Michael :0)

Hejsa

> Damn - nu røg gennemsnittet ned på 32,4838
> og så er jeg lige i orkanens øje.... *suk* nu kan
> jeg ikke bryste mig af at være lige under gennem-
> snittet mere......

Men det kan jeg *g*

> Onde mand! *G*

Det er da en lidt hård melding, er det ikke...?!?

Fra : mjp

Dato : 03-05-02 13:16

24

--
Venlig Hilsen
mjp

Fra : Michael

Dato : 03-05-02 14:42

Okay okay....det var godt nok mange svar :) Fint!

Det vil så sige at jeg er 16 år yngre end gennemsnittet, og dermed den
yngste! (?)

Mvh
Michael

Fra : Bull

Dato : 09-05-02 23:02

"Michael" skrev d. 03-05-02 14:42 dette indlæg :
> Okay okay....det var godt nok mange svar :) Fint!
>
> Det vil så sige at jeg er 16 år yngre end gennemsnittet, og dermed den
> [...]

Og så kommer jeg i den anden ende af skalaen og ødelægger hele
statistikken: 72 (godt en måned endnu). Ville egentlig godt være 27 i
stedet og opleve de ovenfor beskrevne fantasier. Men da jeg var 46,
oplevede jeg noget, der ligner, mens jeg var tre døgn i Bangkok.
Faktisk var jeg ikke rigtig god til at tilfredsstille en kvinde, før jeg
var over 30. Men mellem 35 og 60 gjorde jeg mit bedste for at indhente
det forsømte. Og så sent som i morges var en af de (nu ret sjældne)
dage, hvor konen og jeg hyggede os rigtigt - som det nu er muligt, når
alle lemmer er mindre udholdende end før, fordi de enten er for stive
eller for hurtigt mister stivheden.

http://www.kandu.dk/

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-05-02 13:53

[Michael | Wed, 1 May 2002 21:23:16 +0200]

>Jeg ville egentlig bare lige spørge om hvor gamle folk er her på denne
>server??

Grimt spørgsmål... Jeg er 37 år (og bøsse).

René
www.rene.hjorth.com