SVENDBORG FESTDAGE
Fra : FESTIVAL

Dato : 01-05-02 20:13

Tjek lige programmet...!

www.svendborgfestdage.dk

SVENDBORG FESTDAGE 2002

Fra : Kusk

Dato : 02-05-02 12:44

Jep!

Igen et fedt program....!

Vi er mange der glæder os.
Specielt til Saybia...

On Wed, 1 May 2002 21:13:00 +0200, "FESTIVAL" <tajmer@get2net.dk>
wrote:

www.svendborgfestdage.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 02-05-02 13:36

FESTIVAL wrote:
> Tjek lige programmet...!

Tak for din reklame. Jeg har nu gjort det til en mission i livet, at selvom
jeg er i Svendborg og bliver tilbudt en fribillet, kvinder, mad, øl og penge
ad libitum, aldrig nogensinde sætte min fod på dén festival. Hav en god dag.

Næh, jeg laver sgu min egen festival. Med ludere, og blackjack. Nah, glem
festivalen.

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-05-02 13:38

Jacob Skaaning wrote:

> [...]
>
> Næh, jeg laver sgu min egen festival. Med ludere, og blackjack. Nah, glem

Du har set for meget Futurama.
(Kan man det?)

/David

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 02-05-02 13:39

David Rasmussen wrote:

> Du har set for meget Futurama.
> (Kan man det?)

Jeg laver sgu min egen Futurama. Med lude... okay, jeg stopper nu! :)

Fra : nikolaj borg

Dato : 02-05-02 13:58

David Rasmussen wrote:

> Du har set for meget Futurama.

Lyder sandsynligt..

> (Kan man det?)

Lyder usandsynligt... men det er da et forsøg værd.

/Nikolaj

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 03-05-02 07:24

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i

> [...]
> fribillet, kvinder, mad, øl og penge ad libitum, aldrig
> nogensinde sætte min fod på dén festival. Hav en god dag.

Hvorfor?

--
B-)

Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 03-05-02 17:36

Bjørn Løndahl wrote:
> "Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i

> Hvorfor?

Fordi jeg hader idioter der ikke kan finde ud af at bruge de dertil
oprettede opslags-grupper, og bare spam generelt. Han burde få klippet sit
internet-kabel, og så ellers bindes til en rodeo-tyr og udsat for Kandis
live i 48 timer.

Fra : Torben Larsen

Dato : 03-05-02 23:14

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> wrote in message
[snip]

> [...]
> internet-kabel, og så ellers bindes til en rodeo-tyr og udsat for Kandis

Ærgerligt Åge ikke kan komme fordi han er til festival i Norge ;)
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 04-05-02 01:49

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i

> Fordi jeg hader idioter der ikke kan finde ud af at bruge de
> dertil oprettede opslags-grupper, og bare spam generelt.

OK - jeg troede at det var selve arrangementet du havde noget imod,
og det undrede mig lidt, da det virkede ret seriøst.

> Han
> burde få klippet sit internet-kabel, og så ellers bindes til en
> rodeo-tyr og udsat for Kandis live i 48 timer.

Jeg må her henvise til bl.a. Geneve-konventionen!!

Fra : KLO

Dato : 09-05-02 17:08

HELT VILDDT ÆRLIGT....

Jeg synes ikke at det var et indlæg jeg ville mene var udner
kategorien "spam".....
Der henvises bare venligt og hurtigt til at musik og kulturintresseret
kunne smutte forbi hjemmesiden og kigge det ud.
Jeg synes ligesom at indlæagget er FULDSTÆNDIGT på sin plads i netop
dette forum....!

Du (Jacob Skaaning) har deimod sat hele 3 opslag op for at
protestere....eller i mine øjne....skabe dig...!

Ignonere indlægget og lad det være det.....No big deal....!