Brydon søtoilet
Fra : Jan R Jensen

Dato : 01-05-02 20:16

Jeg har en Maxi Fenix fra 1983, der er monteret med et Brydon
søtoilet, type 59128-000. Pumpen er efterhånden ikke hvad den var
engang, og der skal formentlig skiftes et par gummiringe, eller sættes
en helt ny pumpe på, men jeg har ikke rigtigt kunnet finde nogen der
sælger reservedele til Brydon, der vidst er gået ud af produktion
forlængst. Et par søgninger på nettet giver mest hits på hvordan man
kan udskifte pumpen til en elektrisk fra Jabsco, men det er jo ikke
lige det jeg er intereresset i, det ser også ud til at Brydon/Jabsco
ligner hinanden meget, men jeg kan ikke finde en direkte
sammenligning.
Er der mon nogen der ved hvor man kan få reservedele til Brydon
pumpen, eller evt. en helt ny pumpe (Jabsco?) der kan monteres uden de
helt store forandringer/ombygninger?

--
Hilsen Jan R Jensen
regner@nospam.dk

Fra : A Björlingh

Dato : 01-05-02 21:36

En snabb sökning hos www.hjertmans.se gav detta http://www.hjertmans.se/shop/artiklar/artiklar.asp?rubnr=483

Mvh/AB

Fra : Bent E.

Dato : 02-05-02 13:54

> [...]
> Er der mon nogen der ved hvor man kan få reservedele til Brydon
> pumpen, eller evt. en helt ny pumpe (Jabsco?) der kan monteres uden de

Jan
Så vidt jeg husker så passer reservedele til Brydon sammen med RM69.
RM69 er ret almindeligt pt.

Mvh
Bent E.