MS Windows
briani 27239
Farvel og tak
Fra : Karsten

Dato : 01-05-02 20:15

Jeg siger hermed farvel og tak, til jer alle sammen, for alt den hjælp jeg
har fået af jer, hver gang jeg har haft et lille problem.
For jeg holder nemlig med at bruge nettet og det der høre med der til, her
fra d:08/05-2002

Så tak for hjælpen alle sammen..

K.Strøm

Fra : Nicolai

Dato : 01-05-02 20:34

> For jeg holder nemlig med at bruge nettet og det der høre med der til, her
> fra d:08/05-2002

Det er sgu den forkerte vej at gå....

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 01-05-02 21:21

"Karsten" <k_stroem@tiscali.dk> wrote in message
~
> For jeg holder nemlig med at bruge nettet og det der høre med der til, her
> fra d:08/05-2002

Hvad skyldes denne drastiske beslutning?

Er det livet der skal laves om på??

Fra : Claus Nymann

Dato : 01-05-02 21:34

kold tyrker??

Fra : DonE

Dato : 01-05-02 21:34

"Karsten" <k_stroem@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hvorfor det?
/DonE

Fra : Karsten Olesen

Dato : 01-05-02 22:10

"DonE" <don_e@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Karsten" <k_stroem@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor det?
**************

Der kommer dagligt flere tusinde nye brugere på nettet,
og falder 1 enkelt fra gør vel ikke det store..?

MVH

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-05-02 05:51

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message

> Der kommer dagligt flere tusinde nye brugere på nettet,
> og falder 1 enkelt fra gør vel ikke det store..?

Der er flere milliarder mennesker på jorden, det gør vel ikke noget hvis vi
du blev kørt ned imorgen.

Det gælder om at se det i det rigtige perspektiv

Fra : Karsten Olesen

Dato : 02-05-02 15:46

> Der er flere milliarder mennesker på jorden, det gør vel ikke noget hvis
vi
> du blev kørt ned imorgen.
>
> Det gælder om at se det i det rigtige perspektiv
**********

Jeg er sikker på, Tjuhej i Japan er ligeglad med,
om jeg ligger på vejen i morgen....

MVH

Fra : rasmus carlsen

Dato : 02-05-02 00:49

> [...]
> har fået af jer, hver gang jeg har haft et lille problem.
> For jeg holder nemlig med at bruge nettet og det der høre med der til, her

bare sådan nysgerrig ... hvorfor forlader du nettet?
ras

Fra : Karsten

Dato : 02-05-02 04:56

"rasmus carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Karsten" <k_stroem@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>>
> bare sådan nysgerrig ... hvorfor forlader du nettet?
> ras

Jeg har ikke tid mere, og har fået andre interresser, det vil sige at der er
noget andet der trækker i mig
og efter alle de år, skal man vel stoppe, for min farmilie og mine venner er
godt nok mere vigtigt.
Og for at sige det som det er, så kan det ikke fange min interesse mere.

Fra : Nicolai

Dato : 02-05-02 15:29

> Jeg har ikke tid mere, og har fået andre interresser, det vil sige at der er
> noget andet der trækker i mig
Det er der vel i os alle. Det er vel et spørgsmål om at styre det?

> og efter alle de år, skal man vel stoppe, for min farmilie og mine venner er
> godt nok mere vigtigt.
Hvis du har nedprioriteret dem i alle de år, så er det nok på tide at prioriteret anderledes.

> Og for at sige det som det er, så kan det ikke fange min interesse mere.
Sørgeligt. Tragisk.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-05-02 16:41

On Thu, 2 May 2002 05:56:11 +0200, "Karsten" <k_stroem@tiscali.dk>
wrote:

> [...]
>godt nok mere vigtigt.
>Og for at sige det som det er, så kan det ikke fange min interesse mere.

Der er vel en mellemvej

Morten
morten@bowman.dk

Fra : complex@pc.dk

Dato : 02-05-02 18:32

wrote:

> [...]

>godt nok mere vigtigt.
>Og for at sige det som det er, så kan det ikke fange min interesse mere.

Det lyder som en god grund.
Jeg trækker min bemærkning og Thorsen og Trads tilbage.
Jeg ønsker dig god vind med dit fortsæt.

Jeg vil mene der på internnettet burdel stå:
=======================================
Advarsel, internet kan være stærkt vanedannende !
=======================================
Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : complex@pc.dk

Dato : 02-05-02 05:59

Hils Thorsen og Trads

PS om hvor mange år skal vi vente dig tilbage ???

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : Gevaldi

Dato : 02-05-02 06:02

<complex@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hils Thorsen og Trads
>
> PS om hvor mange år skal vi vente dig tilbage ???
>
> Lars (København nord)
> complex@pc.dk

Hva', der svigtede mit killfilter.....
Nu virker det igen.

/Gevaldi

Fra : ASKF

Dato : 02-05-02 08:31

Gevaldi ytrede sig i <3cd0c874$0$983$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk> med
dette:

><complex@pc.dk> skrev i en meddelelse

>Hva', der svigtede mit killfilter.....
>Nu virker det igen.

Hmm, så er du ikke den eneste det svigtede for.
Heldigvis er det ret nemt at aktivere igen
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : [3320] Jacob

Dato : 07-05-02 09:42

KOM HJEM, KARSTEN...! *SNØFT*