Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket digitalt videokamera...
Fra : guller

Dato : 01-05-02 18:56

Hvilket digitalt videokamera skal man vælge, det skal være lille og have dv
ind og av ind.
Er der nogen der har erfaring med Sony DCR-PC110 eller Sony DCR-PC6 eller
måske et andet mærke.
Nogen anbefalinger.

Fra : Lars

Dato : 01-05-02 21:22

"guller" skrev:

> Sony DCR-PC110 eller Sony DCR-PC6
> Nogen anbefalinger.

Hvis det skal være født med dv-in, så er der kun 1xx serien (PC110, 115,
120).

PC6 har fra fabrikken kun dv-out, omend man kan betale sig fra at få det
åbnet.

Selv har jeg investeret i et JVC GR-DVP3, det som JVC kalder "verdens
mindste". Det er et lækkert kamera der er født med dv-in, og det ligger et
prisleje ca. som en PC6 med dv-in (prisen for PC6 plus prisen for at åbne
det). Men dets features ligner mere dem fra den noget dyrere PC1xx serie).

Du kan se JVC-kameraet her:
http://makeashorterlink.com/?G6F932AC

- Lars

Fra : guller

Dato : 02-05-02 19:08

Har JVC GR-DVP3 også av ind, jeg synes der står nej til dette under
specifikationerne ?

Fra : PRESTIJ

Dato : 02-05-02 20:57

Jeg har PC110.

Fedt camera!!

Fra : guller

Dato : 03-05-02 18:23

Lige for at være helt sikker, er der både dv ind og av ind på dette kamera
(Sony PC110), jeg synes at det er svært at finde i specifikationerne.???